fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקדמת הבמה

קבוצת התאטרון הקהילתי של נצרת עילית הוזמנה להופיע ביום עיון שארגנו המוסד לביטוח לאומי ועיריית טבריה בנושא שיקום נכים ומיצוי זכויות
שחקני הקהילה הנגישה על הבמה (צילום עצמי)
שחקני הקהילה הנגישה על הבמה (צילום עצמי)

השבוע התקיים בהיכל התרבות "יד שיטרית" בטבריה יום עיון רב משתתפים בנושא שיקום נכים ומיצוי זכויות. האירוע אורגן על ידי המוסד לביטוח לאומי ועיריית טבריה.

שחקני הקהילה הנגישה על הבמה (צילום עצמי)
שחקני הקהילה הנגישה על הבמה (צילום עצמי)

התכנית כללה הרצאות של אנשי מקצוע מטעם המוסד לביטוח לאומי ואגף הרווחה בעיריית טבריה. החלק המרגש היה הקטע האמנותי כאשר על הבמה הופיעו שחקני התאטרון הקהילתי של נצרת עילית. "מדובר בשחקנים בעלי מוגבלויות מקרב תושבי נצרת עילית, שלוקחים חלק בפעילות קבוצת התאטרון הקהילתי בהצגה 'שקוף שאני כמוך', שכתבו וביימו בעצמם במסגרת פעילות קהילה נגישה", סיפרה סלי ברקוביץ', מנהלת אגף הרווחה בעירייה נצרת עילית, שהגיעה יחד עו"ס תמי בן חמו, מנהלת תחום הטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים, להצגה על מנת להיות בקהל ולחזק את השחקנים.

"השחקנים מעבירים בהצגה את מסר השוויוניות וחשיבות קבלת השונה", אמרה עו"ס בן חמו וציינה כי ההצגה נכתבה על ידי השחקנים עצמם וכל החומרים נאספו על ידם במהלך שנת הפעילות ובהמשך עובדו  על ידי הבמאית  ליאנה נחמן, וזאת במסגרת מיזם משותף עם משרד הרווחה, עמותת "השתחווינה" ומרכז הצעירים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות