fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנצרת עילית דואגים לחיילים הקרביים

קרביים? אם אתם גרים בנצרת עילית בכל יציאה הביתה, מחכה לכם כפר נופש קטן עם בריכה מחוממת, סאונה יבשה ורטובה, מרכז ספורט, חוגים והכל במימון העירייה
המתחם בנצרת עילית (צילום ישראל פרץ)
המתחם בנצרת עילית (צילום ישראל פרץ)

עיריית נצרת עילית החליטה לפנק את החיילות והחיילים הקרביים בעיר ולהעניק להם כניסה חינם ל"המתחם" החדש והמפואר שהוקם על ידה במרכז העיר. החיילים הקרביים יוכלו ליהנות בכל המתקנים, בכל שעה שירצו, ללא תשלום מבריכה מחוממת חצי אולימפית (25 מ') , סאונה רטובה ויבשה, ומרכז ספורט מודרני המשמש למשחקי כדורשת ומגוון חוגים המתקיימים במרכז: זומבה, פילאטיס, ריקוד, עיצוב וחיטוב ועוד.

המתחם בנצרת עילית (צילום ישראל פרץ)
המתחם בנצרת עילית (צילום ישראל פרץ)

"החיילים מגיעים הביתה אחרי  שבועיים מפרכים של אימונים בתנאי שטח קשים, הסופ"ש שלהם מאוד קצר  והם רוצים להספיק הכל, גם ליהנות, גם לעשות ספורט וגם להיות עם המשפחה – את כל זה הם מוזמנים לעשות אצלנו ללא תשלום", הסביר יוזם הרעיון ראש העיר רונן פלוט.

"המתחם" מופעל על ידי החברה הכלכלית  וגם חיילים שאינם קרביים זוכים להטבה משמעותית ומשלמים סכום סמלי של   10 שקל בלבד.  "זה פשוט כיף, כמו לצאת לנופש בסופ"ש רק בלי לצאת מהבית", סיפרה מינה קליין תושבת העיר, ששניים מילדיה, שיר, לוחמת במערך ההגנה הקרקעי של חיל האוויר  ואור, סגן מפקד ספינת דבורה בחיל הים, נהנים מהשרות החדש.

גם מרלי גלבן, אמא של לואיס שמשרת בהנדסה קרבית, מברכת על היוזמה. "זאת הרגשה טובה לדעת שאכפת לעיר מהחיילים שלה והיא מפנקת אותם במהלך השרות הקשה". שלמה דהאן שבנו ניר טירון בגולני: "הבן שלי מחכה לסיים טירונות ולהגיע למתחם, זה צ'ופר ענק".

מנהל המתחם, אביב עשור אמר כי כבר בשבועות הראשונים להפעלת המיזם נהנים ממנו עשרות חיילים קרביים. "מחמם את הלב לראות אותם מגיעים בסופ"ש, המתחם פתוח החל מהשעה חמש וחצי בבוקר להנאת התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות