fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל תעניק אזרחות כבוד למנכ"ל מד"א אלי בין

התואר היוקרתי שמוענק בדרך כלל לשרים ולראשי ממשלה, יוענק לאלי בין כאות הוקרה על פעילותו המאומצת למען בריאות תושבי העיר בימי שגרה ובמיוחד בתקופת הקורונה
יקיר העיר. פלוט ובין (צילום עצמי)
יקיר העיר. פלוט ובין (צילום עצמי)

מועצת עיריית נוף הגליל' אישרה אחד את הצעת ראש העיר רונן פלוט, להעניק למנכ"ל מד"א אלי בין את התואר היוקרתי אזרח כבוד של העיר.

התואר יוענק לבין כאות הוקרה והערכה של העיר על פועלו המיוחד למען בריאות תושביה  בימי שגרה ובאופן מיוחד בימי הקורונה.

"מנכ"ל מד"א נרתם להפעיל תחנות דרייב לביצוע בדיקות קורונה בשני סבבים בנוף הגליל, הוא נענה בחיוב והתגייס לבצע בדיקות יזומות בכל בתי אבות ובמקבצי הדיור המוגן וזאת למרות הלחץ האדיר והעומס בו היה נתון בשיא המגיפה"' סיפר ראש העיר פלוט.

"מבין את צרכי העיר"

פלוט ציין כי מעבר לימי הקורונה, גם בעת שגרה, מנכ"ל מד"א פועל רבות למען העיר והפריפריה  בכלל "אלי בין מכיר היטב את נוף הגליל, הוא מבין את  הצרכים המיוחדים של העיר ובתוך כך נרתם לסייע באופן ממשי ומציל חיים", אמר פלוט.

אלי בין כאמור יוכל לצרף בקרוב לרשימת תאריו את היותו אזרח כבוד של העיר נוף הגליל. הוא יצטרף לרשימה מכובדת של אנשים שמחזיקים בתואר בתוכם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הכלכלה אלי כהן, שר השיכון לשעבר יואב גלנט ויו"ר קק"ל דני עטר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות