fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 69 קיבל דרג רנ"ג מאלוף פיקוד הצפון

בחודש הבא יחגוג יצחק משעלי את יום הולדתו והוא אפילו לא חושב על היום בו יצטרך לפרוש מהשרות הצבאי. "כל עוד אוכל לשרת אלך בגאווה למילואים", הוא אומר.
יצחק משעלי
יצחק משעלי (צילום עצמי)

אלוף פיקוד הצפון,יואל סטריק, העניק השבוע דרגת רנ"ג ליצחק משעלי, בן 69 מכפר תבור, אחד החיילים המתנדבים הוותיקים בצה"ל, שעדיין משרת במילואים.משעלי מעיד על עצמו שהוא מכור לצבא והוא לא מוותר על שירות מילואים, 30 יום מדי שנה, למרות שבקלות היה יכול להשתחרר ולבלות עם הנכדים שלו.

יצחק משעלי
יצחק משעלי (צילום עצמי)

אגב, למפקד שלו קוראים מוטי משעלי, והוא במקרה ה… בן שלו. "הצבא טבוע בי ובילדי, אנחנו ישנים בשטח וממלאים את המשימות שלנו באהבה", אומר יצחק משעלי, שאף גויס במהלך מבצע צוק איתן.
משעלי נשוי לחנה ולהם שלושה ילדים ונכדים. הוא עלה לארץ ממרוקו בשנת 1967 בתקופת מלחמת ששת הימים עם הוריו ו- 7 אחיו. כנער היה פעיל בתנועת בני עקיבא ופעל להעלאת יהודים לישראל.

לאחר שלושה חודשים בלבד בארץ גויס לשרות צבאי בהנדסה קרבית, שם שירת במשך 27 שנים, 11 מהן בסיני.

בחודש הבא יחגוג משעלי את יום הולדתו והוא אפילו לא חושב על היום בו יצטרך לפרוש מהשרות הצבאי. "כל עוד אוכל לשרת אלך בגאווה למילואים", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות