fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"במכללה נתנו לי את הזדמנות חיי"

כנגד כל הסיכויים ועם שתי מילים בלבד בעברית, סיימה יוליה שנייב בהצטיינות לימודי הנדסת תעשייה וניהול, בין לבין ילדה את שלושת ילדיה וכיום מנהלת קו יצור במפעל לוריאל במגדל העמק
יוליה שנייב עם מנהלת המכללה ועם מנהל משאבי אנוש (צילום עצמי)
יוליה שנייב עם מנהלת המכללה ועם מנהל משאבי אנוש (צילום עצמי)

הכל החל לפני 20 שנה, כשיוליה שנייב עלתה מרוסיה לארץ עם בעלה אנדריי היישר לנצרת עילית. זוג צעיר, חיים חדשים, שפה חדשה, מנטאליות, נופים, ריחות, עולם חדש. לארץ הגיעה כשהיא בחודשי היריון מתקדמים, בנה בכורה נולד כבר צבר. לאחר לידתו החלה יוליה לעבוד במפעל לוריאל ישראל במגדל העמק, אחד מ-44 מפעלים ברחבי העולם.

בתחילה נכנסה כעובדת קבלן, יוליה החליטה להתקדם וגמלה בליבה ההחלטה ללמוד במכללת נצרת עילית יזרעאל, לאחר שזיהו את הפוטנציאל הגלום בה התקדמה לתפקיד אחראית קו, משם התקדמה למעבדות כמבקרת איכות.

יוליה שנייב עם מנהלת המכללה ועם מנהל משאבי אנוש (צילום עצמי)
יוליה שנייב עם מנהלת המכללה ועם מנהל משאבי אנוש (צילום עצמי)

בין לבין גמלה בליבה ההחלטה לצאת ללימודי תעשייה וניהול, "החלטה טובה, בלי ספק, שעד היום אני לא יודעת מהיכן היה לי האומץ, לא ידעתי עברית בכלל, חוץ משלום ולהתראות, אלו שתי המילים היחידות שידעתי, אבל החלטתי, העזתי, ובסוף ניצחתי. מהלימודים החל מסלול ההתפתחות והקידום שלי".

היא נרשמה ללימודי ערב מכיוון שבקרים הייתה חייבת לעבוד בלוריאל. "התחילו לדבר בשיעור הראשון על כלכלה, שיווק, לא הבנתי מילה, לא ידעתי מה פירוש המילים, היה לי מאוד מאוד קשה", היא נזכרת,  "אבל המרצים והצוות במכללה לא ויתרו עלי, הם נתנו לי הזדמנות להצליח, להתקדם, אני זוכרת אותם עד היום, 17 שנים אחרי שלמדתי במכללה וסיימתי בהצטיינות לימודי הנדסאית תעשייה וניהול. שלוש שנים למדתי, זו הייתה חוויה מעצימה, לעולם אעריך את הצוות הנפלא שתמך ועזר לי".

תוך כדי הלימודים ילדה את בנה השני, ליוליה ואנדרי  שלשה בנים, דניאל, ליאור ואמיר. כיום יוליה נמצאת בתפקיד בכיר ומשמעותי, מנהלת מחלקת מילוי ואריזה בלוריאל.

כשתרצה ריבק מנכ"לית מכללת נצרת עילית יזרעאל ורינת וייסבאום מנהלת הקורסים במכללה, הגיעו לפגישה עם מנהל  משאבי אנוש ב'לוריאל', רן אגוזי, ציפתה להם ההפתעה מרגשת בדמותה של יוליה. "זו הייתה חוויה אמיתית של אישה עוצמתית, אשר כנגד כל הסיכויים סיימה לימודיה במכללה בהצלחה וכיום  אחת המנהלות במפעל",  סיפרה ריבק.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות