fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במגדל העמק עולים על המסך

בימים אלה מצולם סרט דוקו על שלושה דורות של עולים חדשים מחבר המדינות למגדל העמק. היוצרים: במאי הסרטים אנטולי קובלב עולה חדש בעצמו ובת העיר בלה שניידר
הבמאי והשחקנים (צילום עצמי)
הבמאי והשחקנים (צילום עצמי)

אם אתם תושבי מגדל העמק והבחנתם בימים האחרונים בחבורת צעירים המצלמת סצנות במקומות שונים ברחבי העיר, אז אנחנו יכולים לגלות לכם שמדובר בצילומי סרט דוקומנטרי, אודות שלושה דורות של עולים במגדל העמק.

הבמאי והשחקנים (צילום עצמי)
הבמאי והשחקנים (צילום עצמי)

מדובר על סרט שצילומיו החלו בחודש שעבר, מצולם באמצעות מצלמות מכשיר הסלולאר בלבד ומורכב משלושה חלקים המתחברים בסוף כאשר כל חלק עוסק באוכלוסייה אחרת של עולים. החלק הראשון עוסק בעולים וותיקים שעלו לעיר בשנות ה-70 ואילך, החלק השני מתמקד בעולים חדשים בגיל הביניים שעלו בשנים האחרונות והחלק השלישי עוסק בחייהם של בני הנוער שעלו לארץ או כאלה שנולדו פה לאחר שמשפחתם עלתה לארץ.

יזם הפרויקט ומי שמוביל אותו הוא אנטולי קובלב, במאי ותסריטאי מוכר במוסקבה שכתב בין היתר את הסדרות "נסטייה הענייה" וחטאים של אבות", שזכו להצלחה ברוסיה ועלה לארץ לפני כשנה וכתב את התסריט יחד עם בלה שניידר, נערה בת 15 בלבד ממגדל העמק לצד אנשי צוות של עוזרי במאי, צילום, סאונד ושחקנים כולם תושבי העיר מתנדבים בגילאים שונים.

מדובר בהפקה שזוכה לתמיכה של אגף הקליטה המעניק את אולם אגף הקליטה לחזרות ומסייע בעלות הכספית של הבמאי שמשמש כמדריך בפרויקט המסובסד של משרד העלייה והלקיטה תיאטרון "ארט מדיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות