fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נשבור לך את הרגליים"

מוטי אוחיון
מוטי אוחיון. (צילום: חגאג רחאל)

אלמוני איים השבוע על כוכב ומלך שערי הפועל בית שאן, מוטי אוחיון. אדם בעל מבטא ערבי התקשר מספר פעמים לטלפון הסלולארי של אוחיון. באחת הפעמים, התעורר אוחיון בבהלה למשמע הטלפון החסוי. "בן אלף, שרמוטה, נזיין אותך, נשבור לך את הרגליים, לא תעלו ליגה, מה שהתחילו לעשות לך הפועל בקה- אנחנו נמשיך", קילל בשצף קצף האיש מעברו השני של הקו. אוחיון ההמום הקשיב אך לא הגיב לאיומים ולקללות.

אוחיון לא הסתיר בפני מקורביו את העובדה כי נלחץ מהאיומים. מוטי אוחיון מיהר להעביר את הדברים למאמן קבוצות, איתן טייב, והשחקן עצמו התבקש להתלונן במשטרה. חברי הנהלת בית שאן הכניסו בסוד העניינים גם את ראש העיר, ז'קי לוי. במשחק נגד הפועל עירוני בקה אל גרביה, שהזכיר האלמוני המאיים, סבל אוחיון מתיקול ברוטאלי, שאילץ אותו לעזוב את המשחק כבר בדקה ה- 20. המשחק עצמו פוצץ במחצית, לאחר ששחקני בקה, שהיו בפיגור 3-0, התעמתו עם השופטים וסירבו לעלות למחצית השנייה.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פסק על ניצחון טכני לבית שאן. בבית שאן חשדו כי מדובר במקורבי מכבי אחי איכסל, המדורגת שלישית בטבלה, כאשר שתי הקבוצות יפגשו ביניהן היום (שישי). בבית שאן סבורים כי יש מי שהיה רוצה להלחיץ אותם לקראת המשחק, להוציא אותם מריכוז ופוקוס. בבית שאן סבורים שניצחון היום יוריד להם מהגב גם את אחי איכסל, ויותיר אותם בודדים בצמרת, בדרך לליגה א'.

מוטי אוחיון
מוטי אוחיון. (צילום: חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות