fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי הפועל בית שאן מבקשים להחזיר עטרה ליושנה

פעם כיכבו בהפועל בית שאן שחקני בית בדמותם של מאיר כהן, איתן טייב, האחים דנן ואחרים. במועדון משוכנעים ששחקני קבוצת נערים ב', המובילים בראש הטבלה בהדרכתו של שחקן העבר יהודה כהן, יהיו אלה שיחזירו את המועדון לימים היפים של פעם
נוסטלגיה. הפועל בית שאן נערים (צילום: מורן גורן)
נוסטלגיה. הפועל בית שאן נערים (צילום: מורן גורן)
נוסטלגיה. הפועל בית שאן נערים  (צילום: מורן גורן)
נוסטלגיה. הפועל בית שאן נערים (צילום: מורן גורן)

בשנות ה- 90 שיחקה הפועל בית שאן בליגה הראשונה, והפכה לשם דבר בכדורגל הישראלי, הרבה בגלל שלד שחקני בית מוכשרים, בדמותם של איתן טייב, מאיר כהן, שמעון ואבי דנן, אלמוג חזן ואחרים. היום בנויה הקבוצה על שלל שחקני רכש ויש הטוענים כי תחזיר עטרה ליושנה ותשחזר את הימים היפים של פעם, כאשר בהרכבה יהיה רוב לשחקני הבית. עושה רושם שבקבוצת נערים ב', המודרכת על ידי שחקן העבר יהודה כהן, צומחים לא מעט שחקנים מוכשרים, שבבוא היום יתקעו יתד בהרכב הקבוצה הבוגרת ויובילו את המועדון להצלחות.

הקבוצה מציגה כדורגל תוסס ומובילה במקום הראשון בטבלה. השבוע הביסה 10-1 את קצרין. הקבוצה מוליכה את הטבלה כבר יותר מחודשיים בפער של 3 נקודות ולסיום העונה נותרו עוד 8 משחקים. המאמן יהודה כהן, מקווה לראות המשכיות אבל נזהר מלהזכיר את המילה 'אליפות'. "המטרה היא לחנך ולהטמיע בשחקנים יסודות בריאים, ווינריות, דבקות במטרה וכן, גם הישגיות. יש פה קבוצה כשרונית, מלוכדת ואיכותית. זה חשוב לי יותר מתוצאות, ניצחון יותר או פחות. שחקן שמפקשקש בלימודים חוטף ממני על הראש".

כהן מוסיף ואומר: "יש פה סגל מצוין אספתי אותם אחד אחד, ממגרשים בשכונות, משלל בתי הספר. זו משימה שנמשכת כבר שנתיים והיום הסגל התחבר אונו רואים תוצאות. אני לא מחפש רק הישגיות וניצחונות. חשוב לי הרבה יותר הנושא הערכי, החינוך להישגיות, להטמיע יסודות בריאים בשחקנים, ווינריות, דבקות במטרה, אחווה בין השחקנים חשובה לי לא פחות מהניצחונות או מלזכות באליפות. שחקן שמפקשקש בלימודים חוטף ממני על הראש. אני מדבר עם המורים ועם מנהלי בתי הספר אם צריך. גם עם ההורים אני נמצא בקשר רציף וישלנו תמיכה וליווי מהם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות