fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפרי אזולאי חזר להפועל בית שאן

החלוץ כפרי אזולאי חזר השבוע לקבוצת הפועל בית שאן עם המון מוטיבציה. מטרתו להחזיר את הקבוצה למפה בין אם בהרכב או בספסל, ויש לו גם שאיפות לקראת השנה החדשה: "אני מקווה שאקבל בונוס כמו בשנה שעברה"
כפרי אזולאי
כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)
כפרי אזולאי
"חיכיתי לזה". כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)

זה לקח בדיוק שבועיים. הקשר כפרי אזולאי הוחזר השבוע להפועל בית שאן. מקורבים ניסו לתווך, אבל המאמן איתן טייב מכחיש: "לא היו מתווכים, ההחלטה הייתה אך ורק שלי, חשבתי על הנושא, זה נסגר בינינו, כפרי חזר לחיק המשפחה".

כפרי: "אני שמח על ההזדמנות לחזור לקבוצה, חיכיתי לזה. בשבועיים האחרונים יכולתי לחתום בקבוצות אחרות מליגה א' וב', אבל חיכיתי לרגע שאחזור לקבוצה הזו, שאני באמת אוהב ומאמין בה בעיניים עצומות. תמיד רציתי להיות חלק מהחזרתה של הפועל בית שאן לבמה המרכזית של הכדורגל".

עוד הוסיף אזולאי: "אני מאחל לעצמי ליהנות בקבוצה כמו בעונה שעברה עם בונוס של עלייה. מגיע לאנשים בבית שאן להיות בליגה גבוהה יותר, ואני בטוח אעזור להם להגשים את החלום בין אם בהרכב או בספסל, על פי החלטת המאמן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות