fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן עלתה לליגה א'

חמישה מחזורים לפני סיום העונה הבטיחו חניכיו של איתן טייב את העלייה. מאות חגגו עם השחקנים בכניסה לעיר. ראש העיר: "אמשיך לתמוך בקבוצה"
הפועל בית שאן, צילום: חגאג רחאל
הפועל בית שאן בימים יפים יותר, צילום: חגאג רחאל

"זה יהיה חג הפסח הכי שמח בחיים שלי", אומר קפטן הפועל בית שאן, אבי דנן, שקבוצתו הבטיחה ביום ראשון האחרון את עלייתה לליגה א', חמישה מחזורים לפני תום העונה. חניכיו של איתן טייב זכו בניצחון חוץ 0-1 על דבוריה משער של אמג'ד ג'בארין, שנתן את האות לפתיחת החגיגות.

שיירות צופרות עשו את דרכן לבית שאן, שהזכירו את השיירות מלפני 15 שנים, כאשר הפועל בית שאן עשתה היסטוריה והעפילה לליגה הראשונה תחת הדרכתו של אלישע לוי. "עם התמיכה של ראש העיר, עם הקהל העצום שלנו ועם האצטדיון המפואר שלנו, אסור להסתפק בליגה א' ", רומז אבי דנן, שזכה לשחק בקדנציה הקודמת של אלישע לוי, ובמהלך הקריירה שלו זכה בגביע המדינה במדי בני סכנין ואף שיחק בליגה  האירופית.

הפועל בית שאן, צילום: חגאג רחאל
עולים לליגה א', הפועל בית שאן, צילום: חגאג רחאל

ראש העיר, זקי לוי, שהגיע למשחק בדבוריה לא הסתיר את התלהבותו. עלייה בשנת בחירות יכולה לעשות לו רק טוב, והוא, כפוליטיקאי ותיק ומשופשף, מבין זאת היטב. "עשינו הישג ענק, כל הכבוד לאיתן ולשחקנים, אמשיך לתמוך, לסייע, לפרגן, כדי שקבוצת הכדורגל תמשיך לייצג נאמנה את העיר", אומר לוי.

המאמן איתן טייב: "הייתה לנו מטרה ועמדנו בה בכבוד. עשינו עונה מדהימה, השחקנים נתנו את כל כולם למען המועדון, הקריבו מעצמם, אני שמח שעמדנו בציפיות".

מה לגבי העונה הבאה, יש כאלה שמכוונים גבוה
"תן לחגוג את העלייה, אחר כך נתחיל לחשוב על העונה הבאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות