fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן: איתן טייב יתרום ממשכורתו עבור שכרו של ציבלין

מאמן הכושר של הפועל תל אביב לשעבר רון ציבלין יעבוד בבית שאן במקביל לעבודתו בנצרת עילית. בעקבות המהלך כל שחקני הקבוצה נרתמו להשתתף בשכרו
איתן טייב ושחקנים (צילום חגאג רחאל)
איתן טייב ושחקנים (צילום חגאג רחאל)

מאמן הכושר המוערך רון ציבלין יחל לעבוד עם שחקני קבוצת בפועל בית שאן מליגה א' ובקבוצה נאלצו למצוא דרך יצירתית על מנת לממן תוספת לשכרו. הפתרון: מאמן הקבוצה איתן טייב, מפריש מדי חודש סכום של 100 שקלים, לטובת שכרו של ציבלין.

ציבלין, שעבר להתגורר בקיבוץ אפיקים, סגר שיגיע לשני אימונים בשבוע בבית שאן במקביל לעבודתו בהפועל נצרת עילית. טייב, שמכיר את עבודתו של ציבלין עוד מימיו כשחק לפני כ-15 שנה כשציבלין עבד במכבי חיפה וטייב היה שם שחקן, ביקש מציבלין להגיע לאימון נוסף, שלישי בשבוע. ציבלין הסכים, ונדרשה תוספת לשכרו.

טייב הסביר לשחקני הקבוצה כי הדבר ישדרג את יכולתם: "אני מתנדב להפריש 100 שקלים משכרי מדי חודש לטובת העניין. מי שרוצה להצטרך מוזמן, מי שלא רוצה, זכותו. לא אכעס עליו". בעקבות דבריו של טייב, הסכימו כל השחקנים להשתתף במימון שכרו של ציבלין.

טייב סירב לאשר או להכחיש את הפרטים, אבל הסכים לומר ש"רון ציבלין הוא מאנשי המקצוע הכי טובים בארץ, וכבוד לנו שהוא עובד בהפועל בית שאן".

יש או אין מימון? טייב והשחקנים (צילום: חגאג רחאל)
טייב והשחקנים (צילום: חג'אג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות