fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גאים בבנכם וכואבים את כאבכם"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך ביקור ניחומים בבית משפחת תורג'מן, ששכלה את בנה אביתר ז"ל. האב השכול, מאיר: "באו לכאן מאות אנשים וחיילים שהסבירו שאביתר החדיר בחבריו מוטיבציה אדירה לקראת הקרב"
הנשיא ריבלין בביקור תנחומים בבית משפחת תורג'מן
הנשיא ריבלין בביקור תנחומים בבית משפחת תורג'מן (צילום: אבי אזולאי)

נשיא המדינה ראובן ריבלין, מלווה בראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית, ערך ביקור תנחומים בבית משפחתו של סמל ראשון אביתר תורג'מן ז"ל מבית שאן, שנהרג בפעילות מבצעית בעזה לפני כשבוע. הנשיא ריבלין ביקש להביע תנחומים בשם העם כולו, חיבק את ההורים מאיר ואורה, בחום ובכאב ואמר: "הכאב על האובדן שלכם הוא רב ועצום. באתי אליכם כדי לומר לכם, בשם כל העם, עד כמה אנו גאים בבנכם וכואבים את כאבכם. אביתר היה חדור מוטיבציה, אמיץ וערכי. נפילתו היא לא רק אבידה לכם בני המשפחה, אלא אבידה גדולה לעם ישראל שאיבד אדם צעיר, נדיר ומוצלח", אמר ריבלין לבני המשפחה.

הנשיא שוחח עם ההורים ועם האחים ינון, אביה ואיתי, ואמר להם: "אני יודע שאת המוטיבציה שאפיינו את אביתר בקרב הוא ירש בבית, בבית שבו הונחלו חינוך וערכים למופת". האב מאיר סיפר על האחדות בעם שבאה לידי ביטוי בחיבוק החם שהמשפחה קיבלה. "באו לכאן מאות אנשים וחיילים ששירתו עמו וסיפרו לנו על הרצאה שאביתר בני נשא בפני חיילים ערב הכניסה ללחימה בעזה. הם ציינו שהוא החדיר בחבריו הלוחמים מוטיבציה אדירה לקראת הקרב", סיפר האב מאיר בכאב וריגש את פמליית הנשיא כשסיפר על נועם הליכותיו של אביתר. "גם כאשר היו מחלוקות בבית בעניינים שעל סדר היום, מעולם הוא לא כעס, תמיד דיבר בחיוך ובשקט. כאשר נפצעתי בתאונת דרכים בדרך לטקס סיום מסלול שלו הוא טיפל בי במסירות אין קץ ולא עזב אותי לרגע. האהבה שלי אליו היא עצומה", ציין האב מאיר בכאב.

הנשיא סיפר שבכל יום במהלך מבצע 'צוק איתן' הוא מבקר בכמה בתים של משפחות שכולות וליבו נשבר. "דעו לכם שבכל הארץ, גם כאלה שלא הכירו אותו, מבכים את הבן שלכם. האינטרס שלנו מחייב אותנו להגן על עצמנו. הלחימה ממשיכה היום בכל העוצמה וייתכן אף שהלחימה ומטרותיה יושגו לאורך זמן ממושך. היום אנחנו מאוחדים יותר מתמיד". הנשיא אף ענה במהלך הביקור לשאלות אחיו של אביתר והדגיש, כי הוא סומך על הרמטכ"ל ועל שדרת הפיקוד הצבאי כי הם עושים עבודה ללא דופי.

הנשיא ריבלין בביקור תנחומים בבית משפחת תורג'מן
הנשיא ריבלין בביקור תנחומים בבית משפחת תורג'מן (צילום: אבי אזולאי)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות