fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: ציוד הרפואי יקר ערך נגנב ממרפאת השיניים הקהילתית

בעירייה כועסים: "רואים בחומרה רבה את ההיעלמות התמוהה, שמעוררת שאלות רבות ונוקבות על אודות סיבות ומניעים אפשריים להיעלמותו של הציוד הרפואי"
מרפאה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

ציוד רפואי יקר ערך נגנב ממרפאת השיניים הקהילתית בבית שאן. ראש העירייה רפי בן שטרית, גייס לאחרונה תרומה מיוחדת בסך 400 אלף שקלים להפעלת מרפאת השיניים. בעת ביקור של משלחת תורמים מהשגרירות הנוצרית במרפאה נתגלה, כי ציוד ששימש בעבר את המרפאה שנסגרה נעלם.

מהעירייה נמסר בתגובה: "העירייה רואה בחומרה רבה את ההיעלמות התמוהה, שמעוררת שאלות רבות ונוקבות על אודות סיבות ומניעים אפשריים להיעלמותו של הציוד הרפואי ממבנה המרפאה. הציוד שנתרם בשעתו שייך לעירייה ואינו רכוש פרטי של אף לא אחד. מדובר בפגיעה קשה במשפחות קשות-יום, אשר העדר מרפאה שבה היו ילדיהן יכולים לקבל טיפולי שיניים חינם, מערים קושי נוסף על חייהם הקשים בלאו הכי. בעיריית בית שאן, אשר הגישה תלונה במשטרה על מה שנחזה כהעלמה יזומה ומכוונת של הציוד, מקווים ומאמינים, שהמשטרה תבצע את עבודתה נאמנה ותגלה הן הציוד הגנוב והן את הגנבים. יודגש, כי בשלב זה בעירייה לא חושדים באיש ולא מטילים דופי באיש ומצפים להחזרת הרכוש הגנוב לאלתר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות