fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם נעלה לליגה א' נרוץ לעלייה נוספת ללאומית"

הפועל בית שאן מוליכה בראש הטבלה בליגה ב', אבל בקבוצה כבר חושבים הלאה. הליגה הלאומית אינה מילה מגונה
הכל מתנהל בצורה מופתית. הנהלת הפועל בית שאן (צילום: חג'אג' רחאל)

הפועל בית שאן מתקרבת לליגה א' ובהנהלת הקבוצה מכוונים גבוה עוד יותר. בישיבת ההנהלה שהתקיימה השבוע השתתפו היו"ר אלי מנחם, בכיר העירייה שוקי טייב, עו"ד משה גרמה ומנהל הקבוצה אילן אבוטבול, לאחר שבישיבה הועלו ענייניה השוטפים והכספיים של הקבוצה, עברו הארבעה לשיחה בלתי פורמלית על העתיד. "אם נעלה לליגה א' נרוץ לעלייה נוספת ללאומית", אמר היו"ר מנחם.

הכל מתנהל בצורה מופתית. הנהלת הפועל בית שאן (צילום: חג'אג' רחאל)

שוקי טייב הביע את שביעות הרצון מהשקט סביב הקבוצה, מהתנהלות חברי ההנהלה ומהשקט התעשייתי סביב המועדון, שוקי טייב ציין את הכמות הגדולה של הקהל שמגיעה למשחקים בבית ובחוץ. היו"ר אלי מנחם אמר שצריך להמשיך את הרצף ובמידה והפועל בית שאן תעלה לליגה א' צריך להרכיב קבוצה שתתמודד בליגה א' על העלייה לליגה הלאומית, ואילו משה גרמה הזכיר שהפועל בית שאן בעידן אלישע לוי העפילה ברציפות מליגה א' לליגת העל.

אלי מנחם סיפר לחברי ההנהלה: "בכל מקום שאני מטייל בארץ מתעניינים בהפועל בית שאן, השחקנים מביאים כבוד, אני נדהם מכמות האוהדים שמגיעה למשחקים, זה בלתי נתפס, חברים מתקשרים אליי ואומרים שזה לא ייתכן שקבוצה בליגה א' מביאה 1500 איש למשחק, גם בליגה הלאומית אין דברים כאלה. המועדון מתנהל בצורה חלקה, אפס תקלות ובעיות".

עו"ד משה גרמה דיבר על ההתנהלות הפנימית של הקבוצה. "למרות כל הכוכבים והתחרות הקשה אין עבירות משמעת, הכל מתנהל בצורה מופתית, המועדון מתוחזק בסטנדרטים של ליגת העל, זה המקום לציין את המאמן שאחראי לשקט שמסביב ומספק את הסחורה, הרבה מעבר לציפיות שלנו, שנים שלא הייתה בליגה ב' קבוצה עם מאזן הצלחות סטטיסטית כמו של הפועל בית שאן ומגיע לאיתן טייב כל הקרדיט על כך", אמר גרמה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות