fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: רצח את אשתו כי ביקשה להתגרש ממנו

הוגש כתב אישום נגד משה בן מאיר גדליה מבית שאן שרצח את אשתו דקלה ז"ל בחודש אוגוסט. בכתב האישום נטען כי הנאשם תכנן את הרצח במשך מספר ימים, הכין בקבוקים עם חומר דליק ודקר אותה למוות תוך כדי שהוא חותך כלי דם ראשיים
דם אילוסטרציה
דם אילוסטרציה

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד משה בן מאיר גדליה בן 39 תושב בית שאן, המואשם ברצח אשתו דקלה גדליה ז"ל .

בכתב האישום נטען כי חודשים ספורים לפני הרצח התגלעו בין בני הזוג חילוקי דעות ומערכת היחסים בניהם עלתה על שרטון. דקלה רצתה להתגרש מבעלה ובתגובה הבעל  התנהג אל המנוחה בגסות,  סילק אותה ממסעדה שבבעלותו,  נתן הוראה לבעלי המכולת השכונתית לא למכור לה דבר בהקפה, נטל ממנה את כרטיס ה"דלקן" ולא נתן לה כסף מזומן.

מכתב האישום עולה כי לדקלה, לא היו אמצעי תשלום אחרים והיא  נותרה ללא אגורה ונאלצה לבקש מבני משפחה כסף על מנת לקנות לה ולילדיה מצרכים בסיסיים. כמו כן איים הנאשם בהזדמנויות שונות, גם באוזני בני משפחה, כי ירצח אותה.

בכתב האישום מפורטות ההכנות שעשה הנאשם לקראת הרצח: "הנאשם תכנן את רציחתה במשך מספר ימים. הוא מילא שני בקבוקים בחומר דליק ושמר אותם ברשותו; מספר שעות לפני הרצח, הודיע הנאשם לעובדיו במסעדה שבבעלותו כי אין בכוונתו לפתוח את המסעדה למחרת היום. ב-26 לאוגוסט, סמוך לשעה 23:30, בעודם בבית, ניגש הנאשם אל דקלה, אחז בה בחוזקה ותקף אותה. דקלה החלה לזעוק לעזרה. למשמע זעקותיה של דקלה, ניגשו שתי בנותיו של הנאשם וניסו למנוע ממנו מלהמשיך במעשיו. דקלה צעקה לעברן: "צאו מכאן! שלא יפגע בכן!" והנאשם משך אותן בחולצותיהן, דחפן אל מחוץ לבית ונעל את הדלת".

בכתב האישום מתואר כי הבנות רצו מבוהלות ובוכות אל בית סבתן ודפקו על חלונה על מנת להעירה. בשלב זה, נטל הנאשם סכין ארוכה ודקר באמצעותה את דקלה מספר פעמים בצווארה, בראשה ובפניה, תוך שהוא חותך כלי דם מרכזיים. דקלה ניסתה להתגונן מפני הנאשם תוך שהיא מצליחה לשרוט אותו ואף ספגה דקירת סכין בידה כתוצאה מניסיון ההתגוננות – אך הנאשם המשיך במעשיו עד שהצליח להכניעה. דקלה צנחה ארצה, מתבוססת בדמה. הנאשם נטל את החומר הדליק ושפכו על גופה של דקלה במטרה להציתה. בשלב זה, חזרו הבנות וסבתן למקום וגילו את דקלה שוכבת, ללא רוח חיים, בתוך שלולית דם, בסלון הבית. הנאשם נמלט מהמקום.

את כתב האישום הגישה עו"ד אילנה ירושלמי מפרקליטות מחוז צפון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות