fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדם לם חתם בהפועל בית שאן

"לא דיברו על מטרות. אמרו לי שרוצים לחזור למסלול הניצחונות", אומר המגן הנתנייתי שזכה לקבלת פנים חמה מהאוהדים
אדם לם
אדם לם (צילום: חיים יהודאי)
אדם לם
אדם לם (צילום: חיים יהודאי)

במסגרת בניית הסגל שלו מחדש החליט מאמן הפועל בית שאן, מוריס אוזן, כי הוא זקוק למגן שמאלי. בסוף השבוע שעבר נעשתה פנייה לג'וני טננבאום, מגן הפועל עפולה, ששוחרר מהקבוצה. טננבאום לא אמר זאת במפורש, אבל שידר שהוא לא מעוניין לעבור לשחק אצל השכנים, לפחות בשלב זה. בבית שאן לא המתינו יותר מדי והלכו על הבא בתור: אדם לם, בן 26, תושב נתניה, שגדל במחלקת הנוער של טוברוק ושיחק בגבעת אולגה, בנו של אגדת הכדורגל בני לם.

אדם לם מגיע לאימונים עם עומר בוארון, וכבר באימון הבכורה שלו הספיק להבין עד כמה הקהל בבית שאן חם ואוהב. האוהדים עטפו אותו באהבה בחום וערכו לו קבלת פנים מהסרטים. לם כבר הספיק ללמוד שהקהל של הפועל בית שאן הוא החם והתמוך ביותר בליגה.

את הופעת הבכורה שלו במדי מגדל העמק צפוי אדם לם לערוך נגד הפועל מגדל העמק, במשחק רדיוס שיתקיים בעפולה."ההרגשה נפלאה לחתום במועדון עם עבר כל כך מפואר כמו הפועל בית שאן", אמר אדם לם, "יש כאן קהל נפלא, שנותנים לי חום ואהבה ואני כבר מחכה להחזיר להם על המגרש".

כשחתמת בבית שאן דיברו אתך על מטרות?
"לא, אף אחד לא דיבר על מטרות. אמרו לי שרוצים לחזור למסלול הניצחונות, שתהיה קבוצה טובה ואטרקטיבית. כל שבוע יש משימה חדשה וככה רוצים להתקדם, צעד אחרי צעד".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות