fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי דנן מונה למאמן אסי גלבוע

"שמח, נרגש, אסי היא קבוצה משפחתית ואני מקווה לתרום לה מהניסיון ומהידע שלי", אומר המאמן החדש
המאמן החדש של אסי גלבוע. אבי דנן (צילום: עצמי)
המאמן החדש של אסי גלבוע. אבי דנן (צילום: עצמי)

כדורגלן העבר אבי דנן מבית שאן, מונה למאמנה של אסי גלבוע מליגה ב'. דנן, שעשה קריירה מפוארת כשחקן ואף הספיק לשחק בשלהי הקריירה באסי גלבוע, עבד בעונה החולפת לצדו של מוריס אוזן בהפועל בית שאן ותהיה זו הפעם הראשונה על הקווים כמאמן ראשי. "אני שמח, נרגש, אסי היא קבוצה משפחתית ואני מקווה לתרום לה מהניסיון ומהידע שלי", אמר דנן לאחר שסיכם.

בשלב זה רב הנסתר על הגלוי באסי גלבוע, בעקבות הירידה לליגה ב' לאחר שנים ארוכות בליגה א', בעקבות חילופי הראשים במועצה האזורית הגלבוע ואפילו בגלל התקציב הלא ברור שיעמוד לרשות הקבוצה. כל אלה לא מפחידים את אבי דנן, שאומר: "אני איש של עבודה, איש של אתגרים. מי שמכיר אותי יודע שלאורך כל הקריירה שלי הייתי שחקן שבא לעבוד, להשקיע, לתת תמורה, לכן אני לא חושש מחוסר הוודאות כרגע. אני מאמין שדברים יתבהרו, יסתדרו, יש פה יותר מדי אנשים טובים, שהקבוצה יקרה ללבם ושהיו רוצים לראות את אסי חוזרת למקומה הטבעי".

המאמן החדש של אסי גלבוע. אבי דנן (צילום: עצמי)
המאמן החדש של אסי גלבוע. אבי דנן (צילום: עצמי)

– המקום הטבעי בליגה א'?

"עוד לא התחלתי לעבוד ואתה כבר יוצר ציפיות גבוהות? הרי ראשי הקבוצה הצהירו בעצמם שבגלל המצב הכלכלי הקונספט יהיה של קבוצה צעירה, רעבה ולוחמת, בלי שמות מפוצצים ובלי שחקנים יקרים. אסי גלבוע צריכה להיבנות מחדש. עלייה? אני איש של אתגרים וזה בהחלט אתגר גדול עבורי, אבל לדבר כרגע על עלייה לא יהיה חכם ולא יהיה נכון".

– עונה ראשונה שלך כמאמן, לא חושש מהתרסקות בגלל התקציב הנמוך הצפוי והקונספט של קבוצה נטולת כוכבים?

"כמי שעבר הרבה בקריירה שלי, אני יכול להגיד שבכדורגל אין תעודת ביטוח. לפני כמה שנים אסי בנו קבוצת כוכבים, דרסו את הליגה, סיימו במקום הראשון ביתרון ענק אבל לא עלו ללאומית. אין פה חוקים ברורים ומי אמר שעם צעירים אי אפשר להצליח?".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות