fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: נחנך המפעל הראשון של חברה בינלאומית בפארק התעשיות צבאים

שר האוצר וראש העיר השתתפו בטקס גזירת הסרט למפעל החברה הבינלאומית PCMR, אשר מייצרת ומייצאת סכיני גילוח המיועדים למכירה באתר האינטרנט הגדול בעולם
גזירת הסרט במעמד שר האוצר וראש העיר (צילום יונתן שדה)
גזירת הסרט במעמד שר האוצר וראש העיר (צילום יונתן שדה)

במעמד שר האוצר, משה כחלון וראש עיריית בית שאן, רפאל בן שטרית, נציגי משרד הכלכלה ומנכ"ל המפעל שמואל הכהן, הממציא הישראלי של הפטנטים על סכיני הגילוח של "דולר שייב קלאב", נחנך באופן רשמימפעל סכיני הגילוח PCMR  בפארק צבאים בבית שאן. המפעל החדש מייצר סכיני גילוח המיועדים לייצוא עבור "דולר שייב קלאב" – אתר האינטרנט האמריקני הגדול בעולם למכירת סכיני גילוח. בשנת 2016 נאמדו הכנסות האתר ב-200 מיליון דולר וגרמו לירידה בגודלו של נתח השוק של חברת סכיני גי'לט.

גזירת הסרט במעמד שר האוצר וראש העיר (צילום יונתן שדה)
גזירת הסרט במעמד שר האוצר וראש העיר (צילום יונתן שדה)

בהקמת המפעל הושקעו 130 מיליון ₪, מתוכם 40 מיליון על ידי משרד הכלכלה. המפעל מעסיק 58 עובדים ועם השלמת התקנתם של קווי הייצור האחרונים צפויה העסקתם של 180 עובדים מתושבי העיר בית שאן והעמק.  היה זה יום חג לבית שאן, אשר כחלק מביקורו של שר האוצר בעיר השתתף במעמד גזירת הסרט.

שר האוצר אמר במעמד הטקס כי: "יש היי טק בבית שאן. יש חדשנות בבית שאן. המפעל הזה מייצג טכנולוגיה מתקדמת. נקי, סטרילי, ייצור של 60 אלף סכינים בשעה – זה היי טק", ופנה לראש עיריית בית שאן, ואמר לו: "רפי, אתה ראש עיר פעיל שאכפת לו. אתה ראש עיר שעובד קשה ואתה מצליח. שיתוף פעולה זה שם המשחק והוא תעודת ביטוח להצלחה. תודה רבה לך על כל מה שאתה עושה לטובת העיר. נמשיך לסייע להצלחת העיר ככל  שיידרש".

בן שטרית הודה בדבריו לשר האוצר על חלקו הגדול בעובדה כי מפעל זה, שאותו כינה "הסנונית הראשונה שמבשרת את בוא האביב לעמק ולבית שאן", ואמר לשר האוצר כי: "ההחלטה שלך להוביל חוק הכולל הטבות מס ובכך לוותר על הכנסות למדינה לטובת פיתוח היישובים- היא החלטה אמיצה. גם עלויות הפיתוח של אדמות הפארק עמדו על מאות אלפי שקלים וגם כאן ויתרת על ההכנסות כדי לחזק אותנו. אתה שר אוצר מצוין ומה שאנחנו רואים כאן זה הרבה בזכותך". ראש העיר בן שטרית בירך גם את מנכ"ל הפארק, עזרא שמיר, והבטיח כי ייחנכו בפארק עוד עשרות רבות של מפעלים, אשר רבים מהם נמצאים בתהליכים מתקדמים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות