fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לחתונה עוצרים במחלקות הילדים

זוהר כהן עשתה שרות לאומי בית חולים העמק והבטיחה לעצמה כי ביום נישואיה תפנק את הילדים המאושפזים. השבוע זה קרה והיא הגיעה למחלקת הילדים מצוידת בטאבלטים אותם חילקה להם
זוהר כהן בבית החולים (צילום דוברות העמק)
זוהר כהן בבית החולים (צילום דוברות העמק)

זהר כהן בת 24 מבית שאן שירתה במסגרת השירות הלאומי שלה במרכז החינוכי שבמחלקות הילדים במרכז רפואי העמק.
כבר אז, כשעבדה מידי יום עם הילדים המאושפזים והוריהם, הבטיחה לעצמה שביום נישואיה היא תגיע אל המחלקות ותביא איתה מתנות שישמחו את הילדים המאושפזים.

זוהר כהן בבית החולים (צילום דוברות העמק)
זוהר כהן בבית החולים (צילום דוברות העמק)

ואכן, השבוע, ביום נישואיה לבחיר ליבה עוז ג'ומעה, לאחר שלב ההתארגנות לקראת החתונה ובדרכם אל החופה, הגיעו בני הזוג הנרגשים אל מחלקות הילדים כשהם מצויידים במחשבי טאבלט חדישים המיועדים לילדים.
אנשי הצוות, הילדים וההורים שלא הבינו תחילה מה עושים חתן וכלה במחלקות הילדים, קיבלו אותם בהתרגשות גדולה.
"מעשה החסד והנתינה של זהר ביום חתונתה משקף את אישיותה המיוחדת", אמרה רותי אלקנה, מנהלת המרכז החינוכי במרכז רפואי העמק. "בימים שהיא היתה אחת מהצוות, היא רכשה את ליבם של הילדים וההורים במאור הפנים שלה והנתינה מכל הלב לילדים, והעניקה להם תחושה של שמחה ותקווה. אנחנו נרגשים מהמחווה הנפלאה ומאחלים לזהר ולעוז אושר ושמחה בנישואיהם", אמרה רותי בהתרגשות.
המרכז החינוכי ב"העמק" כולל מורים, מטפלים באומנות ובנות שרות, ומטרתו לאפשר לילדים המאושפזים לשמור במידת האפשר על שגרה המוכרת להם של גן וביה"ס. במהלך ימי האשפוז מציע הצוות החינוכי לילדים ללמוד, ליצור, ולשחק ובכך תורמים להפחתת תחושת החרדה ואי הוודאות, ומעצימים את תחושת היכולת וחוויות ההצלחה של הילדים, שתורמים להם במסע מחולי לבריאות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות