fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לחופה איבד החתן הנרגש את הטבעות והכתובה

החתן המבוהל התייצב בלשכת ראש העיר וביקש לסייע לו לאתר את הטבעות שנשכחו באוטובוס * אחרי דרמה של ממש נמצאה אבדה ב... אולם בו התקיימה החתונה
ראש העיר היה אורח הכבוד בחתונה (צילום עצמי)
ראש העיר היה אורח הכבוד בחתונה (צילום עצמי)

דרמה יוצאת דופן התרחשה בערב יום חמישי האחרון, בלשכתו של ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט. בסביבות השעה 18:30 בערב התייצב עמית סגל, עובד במחלקת הניקיון, בלבוש חגיגי, אך עם פנים נפולות. "מה קרה?", שאלה אותו מנהלת לשכת ראש העיר, אלונית כהן ועמית גולל סיפור שנשמע לקוח מסרט. "בעוד שעה וחצי אני אמור לעמוד מתחת לחופשה ולהינשא לבחירת לבי, אבל אין לי טבעות ואין לי כתובה".

ראש העיר היה אורח הכבוד בחתונה (צילום עצמי)
ראש העיר היה אורח הכבוד בחתונה (צילום עצמי)

עמית סיפר שהשקית עם הטבעות, הכתובה, הטלית והכוס נשכחו על ידו באוטובוס. "נסעתי בקו 14 והנחתי את השקית ליד המושב, כנראה שמרוב התרגשות שכחתי אותה שם".

אלונית עדכנה את ראש העיר רונן פלוט והוא ביקש מממלא מקומו, אלכס גדלקין, להתפנות מכל  עיסוקיו ולהתקשר בדחיפות לחברת האוטובוסים על מנת שעובדיה יאתרו את האוטובוס בו נסע החתן ויבצעו חיפוש בניסיון למצוא את השקית האובדת. בינתיים הרגיעו מזכירות הלשכה את החתן המבוהל. "אל תדאג, הטבעות יימצאו", אמרו לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות