fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבית שאן מחזיקים לו אצבעות

תמיד הוא היה המצחיקן של החבר'ה, דמות בולטת, שנונה וחביבה. חיים 'חמימו' שועי מבית שאן נכנס השבוע לבית הכי מפורסם במדינה וישתתף בעונה השמינית של האח הגדול'
חיים שועי (צילום עצמי)
חיים שועי (צילום עצמי)

תחזיקו לו אצבעות: חיים 'חמימו' מבית שאן הוא אחד מ-16 דיירים שנכנסו ביום ראשון האחרון לבית הכי מפורסם במדינה, בית 'האח הגדול'.

חיים שועי (צילום עצמי)
חיים שועי (צילום עצמי)

שועי (26) הוא המשתתף הרביעי מבית שאן שלוקח חלק בתוכנית הריאליטי המצליחה.
הראשונה הייתה בטי עזרן שיחד עם בעלה דודו, נלקחה מיד לאחר החופה שלה להשתתף בתוכנית. השנייה הייתה אשת התקשורת מירב בטיטו שהייתה חלק מעונת ה-VIP.
השלישית הייתה פלורי קלסלסי, שהשתתפה בעונה הקודמת והשבוע זה חיים שועי.
שועי, שגדל בבית שאן הוא בנו של פיני שועי, אחד הכוכבים של 'בית שאן סרט מלחמה', הסרט הדוקומנטרי שעקב אחרי הנסיקה של קבוצת הפועל בית שאן ששועי האב, היה אחד האוהדים הכי מזוהים עמה. חיים 'הצעיר, הא דמות מוכרת ואהובה בעיר, בייחוד בזכות השנינות והחביבות שלו. הוא עובד במפעל 'כבלית מסילות'.
שועי נמצא בזוגיות עם משי מוסא זדא. "הוא מתחבב על כולם, הוא שנון ומצחיק. אין מצב שהוא לא הופך להיות אחד הכוכבים של העונה הנוכחית", אמרו חבריו.
בני משפחתו והחברים נערכים לקראת ההצבעות שיתקיימו ויכריעו אם הוא ישרוד הדחות בהמשך העונה וכבר מנהלים מערכה ברשתות החברתיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות