fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארוחת הערב של זיו מנצרת עילית עם ביבי ובוש

בין המוזמנים לארוחה מטעם הסוכנות היהודית היה גם זיו זילינגר מנצרת עילית. זיו בן ה- 28 משמש זו שנה שלישית כשליח הסוכנות במישיגן, שם הוא מביא את בשורת ישראל היפה בפי סטודנטים ב- 11 קמפוסים שונים.
זיו זלינגר בחברה טובה
זיו זלינגר בחברה טובה

באחד האולמות הנוצצים בניו יורק התקיימה לפני מספר שבועות ארוחת ערב נשיאותית לכבודו של יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי. באירוע השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה וחברי קונגרס רבים, ראשי הקהילה היהודית ונשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש.

זיו זלינגר בחברה טובה
זיו זלינגר בחברה טובה

בין המוזמנים מטעם הסוכנות היהודית היה גם זיו זילינגר מנצרת עילית. זיו בן ה- 28 משמש זו שנה שלישית כשליח הסוכנות במישיגן, שם הוא מביא את בשורת ישראל היפה בפי סטודנטים ב- 11 קמפוסים שונים.

אמו,   אילה זילינגר, מנהלת בי"ס ע"ש בגין מספרת: "זיו נהנה מאוד מהשליחות ומרגיש סיפוק עצום וכבוד לייצג את מדינת ישראל. השליחות שלו עומדת להסתיים בקיץ הקרוב והא מתכנן לחזור לעיר ולהשלים לימודי תואר שני בחינוך".

זיו הגיע לאירוע והתיישב בשולחן שליחי הסוכנות היהודית. בשלב מסוים במהלך השיחה בשולחן ראש הממשלה והנשיא בוש עלה נושא השליחים ושרנסקי ביקש להביא שליח שיציג את עצמו ויספר על התפקיד. זיו נקרא לשולחן ובמשך דקות ארוכות הסביר על השליחות והאידיאולוגיה שמניעה אותו "מאיפה אתה בארץ?" שאל ראש הממשלה נתניהו וזיו ענה "אני מנצרת עילית".

בשלב זה השיחה עברה לנצרת עילית וזיו סיפר בהתלהבות על הדברים הטובים שקורים בעיר "זו הייתה חוויה שלא אשכח כל החיים", סיכם את המפגש "הייתה לי הזדמנות להציג לא רק את מדינת ישראל אלא גם את העיר שלי נצרת עילית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות