fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אפשר להתרסק או לחזור יותר טוב"

אמרי זייד, מחלים מניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, מתכונן לחזרה לאימונים ומפנטז על היום בו יחזור לשחק. "קצב ההחלמה שלי מצוין", הוא אומר. על פי חוות דעת של הרופאים, הוא יחזור לשחק רק חודש לפני סיום העונה
אמרי זייד (צילום הפועל עפולה)
אמרי זייד (צילום הפועל עפולה)

"קצב ההחלמה שלי מצוין, עוד קצת חוזר להתאמן, נכנס לכושר ובעזרת השם אחזור לשחק", אומר בלם הפועל עפולה, אמרי זייד, שנפצע בתחילת העונה קשה, קרע את רצועות הברך ונאלץ לעבור ניתוח לשחזור הרצועות. תהליך ההחלה הוא קשה ונע בין חצי שנה לשמונה חודשים. זייד מקווה להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

אמרי זייד (צילום הפועל עפולה)
אמרי זייד (צילום הפועל עפולה)

זייד, אוטוטו בן 23, תושב קריית טבעון, שבעונה שעברה שיחק במכבי אחי נצרת ולפני שנתיים בהפועל עפולה, הספיק לשחק העונה 10 דקות בלבד בליגה, נגד מכבי יבנה, משחק בו נכנס כמחליף בדקה ה- 80. משחקו האחרון היה בתחילת חודש ספטמבר, במסגרת גביע הטוטו נגד מכבי אחי נצרת, בו נפצע קשה. מאז, כמעט חמישה חודשים הוא לא משחק כדורגל.
זייד אומר: "אני עדיין בשיקום, זה עוד לא נגמר. בהתחלה זה לא קל, אבל אתה מפנים שזה המצב ושאפשר או להתרסק או לחזור הרבה יותר טוב ואני בחרתי באפשרות הזו, אני עובד קשה מאוד, כדי לחזור חזק וטוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות