fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפיק כהן: "מאוד אוהב את נצרת עילית, אבל היום אני במקום אחר"

כדורגלן הפועל עפולה, על הדרבי הפרטי היום מול נצרת עילית: "מתרגש לפגוש אותם בפעם הראשונה בקריירה. בכל זאת, "התחלתי שם את הקריירה שלי כשחקן בוגרים, אבל היום אני במקום אחר"
אפיק כהן (משמאל) בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אפיק כהן (משמאל) בפעולה (צילום חגאג רחאל)

ביום שני חגג כדורגלן הפועל עפולה, אפיק כהן, את יום הולדתו ה- 23. לאחר תקופה לא מזהירה, יכול היה כהן לחייך סוף סוף, לאחר שפתח בהרכב ושיחק היטב במשחק הניצחון של קבוצתו על הפועל איכסאל, בשישי שעבר.

אפיק כהן (משמאל) בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אפיק כהן (משמאל) בפעולה (צילום חגאג רחאל)

כהן, שהגיע לעפולה מהפועל נצרת עילית (דרך מגדל העמק) לא יזכור לטובה את פתיחת העונה הנוכחת, אותה התחיל ביציע משום שלא עבר בבקרה וכשסוף סוף עבר לא קיבל יותר מדי אשראי מהמאמן אופיר חיים, שנתן לו לשחק 10 דקות בלבד, במשחק ההפסד נגד הפועל קטמון באצטדיון טדי.

אלמלא הפציעה של אדריאן רוצ'ט, סביר להניח שגם השבוע אפיק כהן לא היה מקבל דקות משחק, רוצ'ט מתח שריר ובמבחן כשירות שערך לפני שריקת הפתיחה התברר שלא יוכל לשחק. אפיק כהן הוקפץ להרכב. "חושב שהייתי טוב וניצלתי את ההזדמנות שקיבלתי. חיכיתי לזה הרבה זמן, עבדתי קשה באימונים ואני שמח שאופיר האמין בי ונתן לי לפתוח בהרכב", אומר כהן.

-הופתעת כשפתחת?

"לא, בכלל לא. כבר תקופה ארוכה שאני טוב באימונים, משקיע ושמח שסוף סוף קיבלתי את ההזדמנות לפתוח".

-אלמלא הפציעה של רוצ'ט סביר להניח שלא היית משחק…

"לא יודע מה קרה, שמח שקיבלתי הזדמנות, חושב שהייתי טוב והוכחתי שהגיעה לי הזדמנות".

-אחרי המשחק הטוב שלך, מצפה לפתוח בקביעות?

"אני תמיד רוצה ומצפה להיות שחקן הרכב, יש תחרות טובה ובריאה בקבוצה ויש מאמן שיש לו את השיקולים המקצועיים שלו ואני מאמין שהוא עושה את הכי טוב למען הקבוצה".

במשחקים האחרונים הפועל עפולה במגמת השתפרות

"אני חושב שברוב המשחקים שיחקנו טוב והיינו עדיפים על היריב, גם במשחקים שהתוצאות היו פחות טובות, אבל זה חלק מהכדורגל ואני סומך על הקבוצה שלי שנמשיך לשחק טוב ולקחת נקודות".

-מתגעגע להפועל נצרת עילית?

"אני מאוד אוהב את נצרת עילית ומעריך את האנשים שם. בכל זאת, התחלתי שם את הקריירה שלי כשחקן בוגרים, אבל היום אני במקום אחר, מקום מעולה עבורי ומרגיש מצוין".

-היום (שישי) יש לך דרבי מולם

"מתרגש לפגוש אותם בפעם הראשונה בקריירה, יש שם אנשים טובים שאני אוהב ואשמח לפגוש ומקווה לנצח את המשחק".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות