fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אסי גלבוע בדרך הבטוחה לרדת לליגה ב'"

נקודה אחת בודדת מ- 9 משחקים, 8 הפסדי ליגה, 25 שערי חובה ומקום אחרון בטבלה, זהו מאזנה העגום של הפועל אסי גלבוע, שסוחבת על גבה את כל טבלת ליגה א' צפון ואתמול הפסידה בקרב תחתית בשפרעם
מאמן רז משולם (צילום חגאג רחאל)
מאמן רז משולם (צילום חגאג רחאל)

נקודה אחת בודדת מ- 9 משחקים, 8 הפסדי ליגה, 25 שערי חובה ומקום אחרון בטבלה, זהו מאזנה העגום של הפועל אסי גלבוע, שסוחבת על גבה את כל טבלת ליגה א' צפון ונכון להיום היא מועמדת ודאית לירידה לליגה ב'.  "אם לא יהיה שינוי משמעותי ומיידי, הקבוצה בדרך הבטוחה לרדת לליגה ב'", אומרים בגלבוע, אבל מנסים לשמור על אופטימיות זהירה: "הליגה רק בתחילתה, יש עוד הרבה משחקים ועוד המון נקודות בקופה, יש מספיק זמן לשפר ולהשתפר".

מאמן רז משולם (צילום חגאג רחאל)
מאמן רז משולם (צילום חגאג רחאל)

אתמול (שישי) יצאה הקבוצה לקרב תחתית סופר חשוב מול הפועל שפרעם, שדורגה מקום אחר מעליה בטבלה וחזרה עם הפסד 1-0.

מאז הגעתו של רכז משולם, שהחליף את  פאיד חסון שהכין את הקבוצה לליגה, אבל מהר מאוד הרים ידיים ועזב, הגיעו מספר שחקנים חדשים, אבל משולם לא מצליח לייצב את הקבוצה. באסי טוענים: "חייבים בדחיפות עוד שניים שלושה שחקנים כדי לעלות על דרך המלך".

בגלבוע מצפים בכיליון עיניים לחזרתו של הקפטן הפצוע, מוחמד פודי, שעבר ניתוח בידו ועל פי ההערכות הרופאים ישוב לפעילות רק בסוף החודש, אחרי הפגרה. באסי בונים על פודי שישפר את מאזן ההבקעות העלוב של הקבוצה: 4 שערי זכות ב- 9 משחקי ליגה, ממוצע הבקעה של פחות מחצי שער למשחק. "עם נתון כזה אי אפשר להישאר בליגה, כשלא מבקיעים גם לא מנצחים", אומרים בגלבוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות