fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסי גלבוע: אין כסף, לא יהיה מחנה אימונים

סבח דניאל, מעריך את הגירעון בכ- 250 אלף שקל. "לא מאמין שמוריס יתעקש על מחנה כי הוא מבין את המצב הכספי שלנו. אין לנו ברירה, אנחנו עדיין חייבים כספים"
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

אסי גלבוע, שמנסה לבנות את עצמה לאחר שנתיים קשות ביותר, כבר הודיעה למאמן מוריס אוזן, המנסה בימים אלה לגבש את סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה, כי הקבוצה לא תצא השנה למחנה אימונים בשל מצוקה כספית. "עדיף לחסוך את הכסף ולהוציא אותו על עוד שחקן טוב", אומרים בגלבוע.

מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

אוזן, שאינו מרוצה מההחלטה, ייאלץ ליישר קו עם המועדון ויסתפק בימי אימונים מרוכזים, כתחליף למחנה האימונים. "זה לא סוף העולם", אומרים גורמים בגלבוע.

סבח דניאל, שחוזר לקבוצה לאחר שנתיים בן העדיף לזוז הצידה, מודה: "אין לנו כסף בשביל מחנה אימונים לכן לא יהיה מחנה אימונים".

-ומה אם המאמן יתעקש?

"לא מאמין שמוריס יתעקש כי הוא מבין את המצב הכספי שלנו. אין לנו ברירה, אנחנו עדיין חייבים כספים".

-מה גובה הגירעון שלכם?

"להערכתי הגירעון של אסי גלבוע עומד היום על כ- 250 אלף שקל. חשוב לציין כי הגירעון לא נוצר בתקופה של אוהד אפריים כיושב ראש, אלא החל בתקופה של רמי אלהרר ואחר כך ארז שטיין. עוד חשוב לציין כי הגירעון היה גבוה יותר בעבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות