fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני בשל, ראוי ומספיק מנוסה, לצאת לדרך חדשה כמאמן ראשי"

אחרי 6 שנים בתפקיד העוזר, מוטי קריספיל רוצה להפוך למאמן ראשי * קבוצה מליגה א' יכולה להיות אופציה טובה", הוא מאמין * "בלי מרפקים ובלי קשרים קשה מאוד לקבל קבוצה, אבל אני חושב שמעבר לקשרים דרושים גם כישורים ולי יש אותם"
מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)
לקח אחריות. מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)

"אני חושב שאני בשל, ראוי ומספיק מנוסה, לצאת לדרך חדשה כמאמן ראשי", אומר מוטי קריספיל, עוזר מאמן הפועל מגדל העמק, שכבר 6 שנים משמש בתפקיד העוזר וסבור שהוא יכול לעבור לקדמת הבמה.

מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)
מוטי קריספיל (צילום חגאג רחאל)

קריספיל, בן 31, נשוי ואב לשניים, שימש בשנים האחרונות כעוזרם של שמעון הדרי ורפי בוסקילה בהפועל מגדל העמק, נצרת עילית, ודבורייה. במקביל המשיך לעבוד במחלקת הנוער של מגדל העמק, שם הוא משמש כמאן כושר.

-מי אתה מצפה שיפנה אליך?

"קבוצה מליגה א' יכולה להיות אופציה טובה. גם אם לא אקבל הצעה, אמשיך לעבוד במגדל העמק ומאמין באמונה שלמה שבסופו של דבר ובאיזה שלב של הקריירה אקבל את ההזדמנות שלי כמאמן ראשי".

-מה יש לך להציע כמאמן ראשי?

"הרבה. עברתי המון בשנים שהייתי עוזר, 3 שנים עם מגדל העמק בפלייאוף העליון, מאבקי הישרדות קשים בליגה הלאומית עם נצרת עילית, למדתי המון ממאמנים בעלי שיעור קומה כמו שמעון הדרי, רפי בוסקילה ועידן בראון, שעבדתי תחתם".

-אתה יודע שכדי לקבל קבוצה צריך קשרים וגם מרפקים

"לצערי הרב זה מה שקורה היום בכדורגל. בלי מרפקים ובלי קשרים קשה מאוד לקבל קבוצה, אבל אני חושב שמעבר לקשרים דרושים גם כישורים ולי יש אותם. קשרים יכולים לפתוח דלתות, אבל אם אין לך מה להציע, הבלוף מתגלה בסופו של דבר".

-הפועל מגדל העמק יכולה להיות אופציה עבורך לפתוח בקריירה של מאמן ראשי?

"הפועל מגדל העמק היא מבחינתי חלום. זה הבית שלי, זה המקום שלי ואהיה הכי מאושר אם אקבל כאן הזמנות להוכיח את עצמי. לא יודע איפה זה עומד ואם זה בכלל על הפרק, כי העונה רק הסתיימה והעניינים לא ברורים. אני חושב שבאיזה שלב אקבל את אימון הקבוצה, אם זה יקרה עכשיו, או בעוד שנה שנתיים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות