fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלקבץ הנחה: אין להשעות תלמידים מטיולים ללא אישורי האישי

בשבוע האחרון התרחש אירוע חריג בעיר עפולה במסגרתו הוחלט להשאיר תלמיד בבית הספר על אף העובדה שכיתתו יצאה לטיול חוץ. לאור הישארותו החליט הילד לצאת מגבולות בית הספר ונערכו אחריו חיפושים.
לקרב את העמק. אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
לקרב את העמק. אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)

בעקבות אירוע חריג השבוע באחד מבתי הספר בעיר עפולה החליט ראש העיר אבי אלקבץ כי אין להשעות תלמידים מטיולים אלא אם התקבל אישורו של ראש העיר עצמו לכך.

אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

בשבוע האחרון התרחש אירוע חריג בעיר עפולה במסגרתו הוחלט להשאיר תלמיד בבית הספר על אף העובדה שכיתתו יצאה לטיול חוץ. לאור הישארותו החליט הילד לצאת מגבולות בית הספר ונערכו אחריו חיפושים. לאור המקרה החמור, שמטופל על ידי משרד החינוך ואגף החינוך העירוני, הוציא ראש העיר אלקבץ הנחיה כוללת לכל מסגרות החינוך בעיר כי כל תלמיד יוצא לפעילות חוץ במסגרת הלימודים אלא אם הוא בעצמו אישר את אי היציאה ויש לפנות אליו לפני החלטה כזאת. אלקבץ הנחה את אגף החינוך להורות לבתי הספר כי במקרים חריגים בהם הנהלת בתי הספר החליטה שלא להוציא תלמיד לסיור או לחילופין להשעות את התלמיד יש לקבל אישור מיוחד מהנהלת העיר. צעד זה מתווסף להנחיית ראש העיר כי במידה וישנה החלטה לסלק תלמיד לאלתר מבית הספר יש לקבוע שיחה אישית של התלמיד עם ראש העיר לפני שהדבר נעשה.

ראש העיר אבי אלקבץ: "לצערי זה חלק מתחלואי העבר במערכת ואנו ניישר קו חדש עם כל מסגרות החינוך בנוגע להתנהלות החדשה בעיר. אירועים חמורים מעין אלה לא יכולים להתרחש. גם אני וגם מנהלת אגף החינוך טינה ולדמן יודעים ומכירים את הנושאים הדחופים לטיפול ואין ספק שזה אחד מהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות