fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמוג שנקור: "מאמין שזו הולכת להיות העונה שלי"

"פגע בי מאוד שלא שיחקתי חצי שנה כדורגל, אם לא אבא שלי, לא יודע אם הייתי ממשיך", מגלה כדורגלן הפועל עפולה, שלא שיחק חצי מהעונה האחרונה משום לא עבר בבקרה התקציבית.
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

"פגע בי מאוד שלא שיחקתי חצי שנה כדורגל, אם לא אבא שלי, לא יודע אם הייתי ממשיך", מגלה כדורגלן הפועל עפולה, אלמוג  שנקור, שלא שיחק חצי מהעונה האחרונה משום לא עבר בבקרה התקציבית.

אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אלמוג שנקור בפעולה (צילום חגאג רחאל)

שנקור: "אתה יכול להתאמן מפה ועד להודעה חדשה, אבל אם אתה לא משחק אתה בבעיה. הרגשתי את זה כשחזרתי, הייתי חלוד, הרגשתי שזה לא אני. לא פשוט להתאמן עם החברים שלך כל השבוע ובמשחקים לשבת ביציע".

שנקור מגלה כי היה על סף מעבר לקבוצה אחרת. "קבוצות מליגה א' דיברו איתי, הייתה קבוצה מהליגה הלאומית שרצתה אותי, אבל אבא שלי שכנע אותי להיות חזק, לא להישבר. אני חייב לו הרבה, הוא דמות משמעותית בחיים שלי. הוא מלווה אותי מאז הייתי ילד קטן ואני שמח שעמד לצדי".

שנקור לא שכוח לפרגן להנהלה החדשה בראשותו של עמיר נוי. "מהיום הראשון שהם נכנסו הם אמרו שיעבירו אותי, כנראה שהאמינו בי, שאני יכול ומסוגל להשתלב, אני מאוד מודה להם על כך".

-ושאלה שלא קשורה. מה קרה במשחק האחרון נגד כפר סבא, בנצרת עילית טוענים שלא ממש רציתם לעזור להם לעלות?

"הכל שטויות, השחקנים היו באפיסת כוחות והמשיכו להילחם, מה שקרה שם זה מלמעלה. אלוהים רצה שכפר סבא יהיו בליגת העל".

-מה הלאה?

"אני מחכה בכיליון עיניים לפתיחת האימונים לעונה הבאה, רוצה לעשות עונה אישית טובה וגם קבוצתית, אני מאמין שזו הולכת להיות העונה שלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות