fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלירן דנין חזר לשחק לאחר חצי שנה בלי כדורגל

ביציע התקשו להאמין כאשר ראו אותו מתחמם ונכנס למשחק, לאור העבודה שבחודשים האחרונים נשלח לגלות. גורם בעפולה: "כבר הפסקנו לנסות להבין את איל לחמן, צריך פשוט לזרום אתו ולקוות שיביא תוצאות טובות"
אלירן דנין (צילום עצמי)
אלירן דנין (צילום עצמי)

במסגרת הפינה "נסה להבין את איל לחמן", הצליח מאמן הפועל עפולה להפתיע רבים, כאשר במשחק  נגד בני לוד, נתן חצי שעת משחק למגן אלירן דנין, שחקן אותו לא ספר ושהתבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת, משום שהוא לא בתוכניות של המאמן.

מגן הפועל עפולה, אלירן דנין, נכנס למשחק נגד בני לוד בדקה ה- 62 ורשם הופעת בכורה העונה במדי הקבוצה. גם ביציע התקשו להאמין כאשר ראו אותו מתחמם ונכנס למשחק, לאור העבודה שבחודשים האחרונים נשלח לגלות. גורם בעפולה: "כבר הפסקנו לנסות להבין את איל לחמן, צריך פשוט לזרום אתו ולקוות שיביא תוצאות טובות".

 אלירן דנין (צילום עצמי)
אלירן דנין (צילום עצמי)

דנין ראה דקות משחק ראשונות לאחר חצי שנה בלי משחק רשמי. למעשה ההופעה האחרונה שלו במדי הפועל עפולה הייתה בחודש אפריל האחרון, במשחק הליגה נגד מכבי יבנה. מאז לא ראה דשא, לאחר שהמאמן אייל לחמן החליט שהוא לא בתוכניות שלו, כמו במקרה ערן אזרד למשל.

אלירן דנין הגיע לעפולה בעונה שעברה וחתם על חוזה לשנתיים. במשך תקופה ארוכה הוא כלל לא התלבש ולא נספר. בקיץ הוא ניהל משא ומתן עם הפועל נצרת עילית, אלא שהחלטתה של עפולה שלא להשתתף בחלק מהחוזה שלו הביאה להישארותו במועדון. על פי גורם בעפולה: "עדיף שהשחקן יתאמן והקבוצה תשתמש בו בעת הצורך, מאשר שיישב ביציע ויקבל משכורת בלי להתאמץ".

האם אלירן דנין חוזר לעניינים? מי שמכיר את המאמן יודע שרק לאייל לחמן יש תשובה, לאור המהפכים התכופים שהוא עושה בהרכב ובסגל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות