הכדורסלן גיל בני חתם בהפועל גלבוע גליל וישחק בשורותיה בעונה הקרובה, תחת המאמן ליאור ליובין. גיל בני, שכזכור זכה באליפות אירופה ההיסטורית בגרמניה, שיחק בעונה שעברה ברעננה בליגה הלאומית והיה ממצטייני הקבוצה בליגה הסדירה עם ממוצעים של 9.5 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

בני מצטרף לסגל שכולל את הסמול פורוורד יותם חנוכי שנמצא בקמפיין נבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה, את הפורוורד נתנאל ארצי שזכה כשחקן המשתפר של הליגה, ועסוק כעת בהכנות לאוניברסיאדה במסגרת הנבחרת האולימפית, ואת עמית גרשון שהוכתר לתגלית העונה.

גיל בני אמר לאחר החתמתו: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף למשפחת גלבוע גליל, מחכה כבר לשחק בשביל הקהל הנהדר של המועדון. אני מרגיש שאני מוכן לקפיצת המדרגה הזאת בקריירה שלי ואין מקום יותר טוב בשבילי מפה, יחד עם ליאור, ארצי וכל הצוות. תודה לכולם ובהצלחה! יאללה גלבוע".
מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין
  התייחס להחתמתו של לובין ואמר כי: "גיל בני הרוויח ביושר את ההזדמנות שלו בליגת העל, הוא מסוג השחקנים שמתאימים לנו, הן לדי.אנ.אי שלנו וגם לסגנון המשחק שאנחנו רוצים לשחק, ושמח שקפטן נבחרת העתודה, שזכה  במדליית הזהב באליפות אירופה מצטרף אלינו"