fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתן טייב מונה למאמן אסי גלבוע

המאמן הבית שאני מסביר את החלטתו לעזוב את כפר קרע: "עזבתי משום שהנסיעות היו קשות לי. לקחתי בחשבון מראש את הנסיעות, אבל כשנכנסתי לזה הבנתי עד כמה זה קשה"
איתן טייב
גאה בילד. איתן טייב במגרשים (צילום: חג'אג רחאל)

עכשיו זה רשמי. מאמן כפר קרע עד השבוע, איתן טייב, מונה למאמן אסי גלבוע והחליף בתפקיד את אבי דנן. טייב: "עזבתי משום שהנסיעות היו קשות לי. לקחתי בחשבון מראש את הנסיעות, אבל כשנכנסתי לזה הבנתי עד כמה זה קשה. בכל לילה הגעתי הביתה ב-10 בלילה, בקושי ראיתי את הילדים שלי. בגלבוע אני משתכר פחות מאשר בכפר קרע. אין לי כאן רכב שכור כמו שם, כבר לפני שבועיים הודעתי להנהלה שקשה לי עם הנסיעות ואני לא יודע אם אחזיק מעמד עד הליגה. בסך הכל יש עוד חודש וחצי עד פתיחת העונה, יש להם מספיק זמן להתארגן, אפילו את המשכורת הראשונה שמגיעה לי לא לקחתי מכפר קרע".

-בכפר קרע יש הטוענים כי סיכמת מראש בגלבוע

"זה שקר וכזב. עזבתי רק בגלל הנסיעות. אני כיול לגלות שהיו קבוצות נוספות שפנו אלי. הסכמתי ללכת לגלבוע בתנאים פחות טובים".

איתן טייב
איתן טייב (צילום: חג'אג רחאל)

-היו כאלה שניסו לטרפד את החתימה שלך בגלבוע

"אני יודע שהיו כאלה שלכלכו עלי אצל היו"ר אוהד אפרים, אמרו לו עלי דברים, זה בגלל שאני איש מקצוע קפדן, אחד שלא מוכן להתפשר על דברים, אולי אני קפדן ונוקשה יותר מדי וזה לא מתאים לאנשים מסוימים".

-בכפר קרע מודאגים שתיקח אתך שחקנים שהגיעו אתך ובגללך

"כל השחקנים שם הם תחת חוזה, כרגע אני לא מדבר עם אף שחקן, לא מכפר קרע או מקבוצה אחרת. אני צריך ללמוד את המערכת בגלבוע, לראות באילו עמדות אנחנו צריכים להתחזק ומה גובה התקציב שיעמוד לרשותנו ורק אז נחליט כיצד לפעול".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות