fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימון הפועל עפולה הבוקר בוטל

אחד השחקנים אומר: "הם רצו שנתאמן בחל"ת אבל הבנו שזה לא אפשרי, כי אנחנו לא מבוטחים וזה יכול לעשות בלאגן עם ביטוח לאומי אז בגלל זה חזרנו הביתה". 
שלומי דורה חוגג ניצחון | נגיף הקורונה והפועל עפולה(צילום חגאג רחאל)
שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)

הפועל עפולה נמצאת רוב העונה מתחת לקו האדום והיא אחת המועמדות לירידה לליגה א'. בהפועל עפולה היו שקיוו שהליגה לא תחודש, תוקפא והקבוצה תינצל מירידה.

על פי הקו הרשמי במועדון, כולם מתבטאים כי הם מאמינים שהקבוצה יכולה להישאר בליגה על כר הדשא. רגע לפני פגרת הקורונה, הקבוצה של שלומי דורה, מאמן מספר 3 העונה הייתה בתנופה ובמורל גבוה. אין ספק שאם הליגה לא הייתה נקטעת, הקבוצה הייתה מגיעה למרכז הטבלה.

בעוד שלושה שבועות הליגה מתחדשת, על פי החלטת המנהלת, שהתקבלה בשבוע שעבר, אלא שההחלטה תפסה את הפועל עפולה לא מוכנה. הבוקר, זומנו השחקנים לאימון בכורה לאחר פגרה ארוכה שהוציאה אותם מהמסלול, אלא שהשחקנים לא כל כך התלהבו לעלות להתאמן ולאחר שיחה קצרה חזרו לביתם.

"אנחנו לא מבוטחים"

אחד השחקנים אומר: "הם רצו שנתאמן בחל"ת אבל הבנו שזה לא אפשרי, כי אנחנו לא מבוטחים וזה יכול לעשות בלאגן עם ביטוח לאומי אז בגלל זה חזרנו הביתה".

על אחוזי הקיצוץ שיצטרכו לספוג אומר השחקן: "לא הספקנו לדון על אחוזי הקיצוץ. מאמין שמחר נשב אתם ונסגור".

מהפועל עפולה נמסר: "הבוקר ערכנו שיחה עם שחקני הקבוצה בנוגע למתווה חזרתם לאימונים לקראת חידוש הליגה בתחילת יוני. השיחות יימשכו במהלך היממה הקרובה על מנת להגיע עימם למתווה חזרה".

בהנהלה הוסיפו ואמר: "הפועל עפולה תמשיך להתנהל באחריות כלכלית תוך שמירה על המסגרת התקציבית. עד לסיכום המתווה שחקני הקבוצה לא ישובו להתאמן".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות