fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך זה נראה כשצלמת הריון נכנסת להריון?

קרן בנימיני, בעלת סטודיו לצילום בעפולה, המתמחה בצילומי נשים בהריון, לא ויתרה על סשן צילומים, כאשר נכנסה להריון בפעם השלישית * "היו לי חששות ותהיות, איך זה יהיה לעמוד לראשונה בצד השני של המצלמה? האם אצליח לשכוח ליום אחד שאני צלמת ופשוט להתמסר לצלם שמולי?, היא מספרת על החששות
קרן בנימיני (צילום משה בנימיני)
קרן בנימיני (צילום משה בנימיני)

קרן בנימיני היא צלמת הריון מסורה שאוהבת את העבודה שלה עד בלי די. כאם  לשני ילדים מדהימים שחר ונגה היא מכירה מקרוב את ההתרגשות, ההילה הקסומה שההריון מביא איתו ואת הצורך לתעד. כעת קרן נמצאת בשלב מתקדם של הריונה השלישי וכפי שכולנו יודעים, הריון שלישי הוא לא כמו הריון ראשון וגם לא כמו הריון שני. יש בו הרבה פחות פנאי לחלומות בהקיץ והפקות. כשהרתה קרן בשלישית, הבינה שאם לא תשנס מותניים ותפיק את זה, היא תהיה מקרה קלאסי של ׳הסנדלר הולך יחף׳ ולא יהיה לה תיעוד הולם של התקופה.

קרן בנימיני (צילום משה בנימיני)
קרן בנימיני (צילום משה בנימיני)

"ההריון השלישי תמיד שונה״, היא מסבירה. ״יש לך פחות אנרגיות, פחות זמן ובעצם פחות מכל דבר. מצאתי את עצמי שוברת את הראש, איך לתעד את ההריון. לצלם את עצמי? וואלה, ממש אין לי כח". כשהסטודיו שלה בעפולה כולו לרשותה, ארזה מזוודת בגדים ואקססוריז, שבעלה משה מייבא מאיטליה מהחנות עם השם המשותף K&M שבגבעת אלה וגייסה אותו לטובת הצילומים, ונהנו השניים מחוויה זוגית בלתי נשכחת.

"הוא תמיד מעורב בכל נושא הצילומים שלי ומתעדכן בחידושים וההתנהלות של העסק, והוא אב ילדיי אז מי יותר טוב ממנו לתעד את הרגע המרגש שלנו?

"ייאמר לזכותו שהוא עבר בהצלחה את הסשן למרות הבקשות הקפדניות וההערות המוגזמות שלי הנובעות מהצורך בשלמות ודייקנות בהיותי צלמת הריון :)

"ברור שהיו לי חששות ותהיות, איך זה יהיה לעמוד לראשונה בצד השני של המצלמה? האם אצליח לשכוח ליום אחד שאני צלמת ופשוט להתמסר לצלם שמולי? הרגשתי בנוח מהר משחשבתי. זה מדהים להיות בסשן של צלמת מצטלמת, לא היה צורך בהמון מילים, היא מסבירה.

בנימיני מוסיפה ואומרת: "בפן המקצועי הבנתי כמה חשוב היה בשבילי להיות גם בצד השני, לחוות ולהבין אותו. הייתה חוויה קסומה והתוצאה בדיוק כמו שרציתי. הצילומים התנהלו נפלא, ומאוד התרגשתי לחוות את מה שאני מעניקה בעצמי למצולמות שלי. החוויה מדהימה, ליום אחד אני בפוקוס, מרגישה נפלא עם עצמי ועם הגוף שלי ומייצרת את האלבום בו נוכל לדפדף כולנו כמשפחה בעוד שנים רבות מספרת קרן. תקופת ההיריון היא ממש לא פשוטה אז לא אתפנק לי קצת בסוף?".

-אז מה השלב הבא?

"ללדת לידה בטוחה ולהתארגן לסשן הבא של צילומי משפחה עם כל משפחת בנימיני המורחבת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות