fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"איזה כיף היה בדרבי"

ירון הוכנבוים הוא המוח מאחורי ההצלחה של הפועל נצרת עילית * ההכנה המקצועית/ פסיכולוגית באה לידי ביטוי בדרבי העמקים נגד הפועל עפולה * "זה היה משחק על 6 נקודות ועברנו אותו בהצלחה"
ירון הוכנבוים (צילום יצחק סולומון)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

"איזה כיף היה בדרבי", שלהב מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, את שחקני קבוצתו בחדר ההלבשה העליז בסיום הדרבי נגד הפועל עפולה בשני האחרון. מי שמכיר את הוכנבוים יודע עד כמה הוא רוצה לנצח בכל משחק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדרבי מול השכנים מעפולה, אתם ניהל בשנים האחרונות יחסי אהבה- שנאה.

הוכנבוים עלה עם הרכב מעט "משוגע". הוא ספסל את המגן הימני הקבוע, אחמד קסום, שהיה זקוק לסדרת חינוך בגלל הכרטיסים הצהובים שהוא מקבל בכל  משחק, שפגעו קשות בקבוצה בכפר סבא, לאחר שהורחק. קסום עלה בדקה ה- 41 במקום עופר ורטה שלא נכנס טוב למשחק, בילה פחות מ- 10 דקות על כר הדשא. ספג כרטיס צהוב, נפצע ויצא.

הימור נוסף שלו היה בהתקפה כשהעלה את יונתן לוי על חשבון חוליו סזאר הברזילאי, שלא נמצא בתקופה טובה. הוא העדיף את המהירות של לוי על הפיסיות של סזאר. לוי נלחם והיה לא רע, אבל במחצית השנייה, כאשר סזאר היה על המגרש, המשחק הוכרע. נקודה הראויה לבחינה: כשחוליו סזאר היה על המגרש, פדרו חזר לעצמו אחרי פתיחה הססנית שלו- חומר למחשבה.

מי שמכיר את הוכנבוים יודע שמדובר בשועל קרבות וותיק, אחד שהכל עובר דרכו, באשף תקשורת מהמעלה הראשונה. במהלך השבוע דאג "לפמפם", שעפולה קבוצה טובה ונצרת עילית מגיעה כאנדרדוג, כדי שהמסר ייקלט אצל העפולאים. הוא בקשר מתמיד עם האוהדים למשל, יודע כיצד לשלהב אותם ויעשה הכל כדי להגיע למקום אליו הוא מכוון.

"מתחילת המשחק היינו הרבה יותר דומיננטיים, יותר טובים, הניצחון הגיע לנו, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אומר הוכנבוים על הניצחון בדרבי", הוא אומר על המשחק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות