fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחמד קאסום: "המפתח לניצחון הוא ללחוץ עליהם חזק ואגרסיבי"

"לא חושב שההיעדרות שלי השפיעה על המשחק שלנו, שלא שטף כמו שאנחנו רגילים", אומר המגן שחוזר להרכב הערב נגד כפר סבא
אחמד קאסום משמאל בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אחמד קאסום משמאל בפעולה (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית תפגוש הערב (שני שעה 19:00) את הפועל כפר סבא לקרב צמרת שיקבע לאן מועדות פני הקבוצה. ערב המשחק מדורגת כפר סבא במקום השני בטבלה עם 17 נקודות בעוד שנצרת עילית מדורגת שלישית עם 16 נקודות.

אחמד קאסום משמאל בפעולה (צילום חגאג רחאל)
אחמד קאסום משמאל בפעולה (צילום חגאג רחאל)

שתי הקבוצות סיימו את המחזור האחרון בתוצאת תיקו: כפר סבא בבית 2-2 נגד איכסאל, לאחר שהובילה ביתרון בן שני שערים בעוד שנצרת עילית סיימה בתיקו מאופס במשחק חוץ בעכו, בו הציגה יכולת ירודה. לכפר סבא הפסד אחד (לקטמון) בעוד שנצרת עילית עדיין לא הפסידה.

להרכב יחזור המגן הימני, אחמד קאסום, שלא שיחק במשחק התיקו המאכזב נגד הפועל עכו בשבוע שעבר בגלל כרטיסים צהובים. "לא חושב שההיעדרות שלי השפיעה על המשחק שלנו, שלא שטף כמו שאנחנו רגילים", הוא אומר.

על המשחק נגד הפועל כפר סבא, אומר אחמד קאסום: "משחק חשוב להמשך הדרך, אנחנו מגיעים דרוכים, במיוחד לאחר איבוד הנקודות בעכו. המפתח לניצחון הוא ללחוץ עליהם חזק ואגרסיבי".

"מבחינתי אין הבדל בין משחק נגד כפר סבא למשחק מול קבוצה אחרת", אומר המגן השמאלי, אלי בלילטי,  "ירון מכין אותנו בצורה הכי מקצועית ואנחנו באים לנצח, יש לנו דרך, אנחנו באים צנועים, שקטים ונחושים, נעבוד קשה ונהיה מחויבים על המגרש ובעזרת השם הנקודות יישארו בבית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות