fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחי נצרת: נדחתה הכרזת אדהם הדיה למאמן קבע

היום הייתה אמורה להיות ההכרזה הרשמית, אלא שהיא בוטלה. מהנהלת מכבי אחי נצרת נמסר כי "ראש העיר ביקש לדחות את מסיבת העיתונאים למועד אחר". אלא שבסביבתו של הדייה לא ל כך אהבו לשמוע על הדחייה
יכול להיות מרוצה. מאמן אחי נצרת אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)
יכול להיות מרוצה. מאמן אחי נצרת אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)

הנהלת מכבי אחי נצרת שיגרה בשבוע שעבר הודעה לתקשורת לפיה תקיים היום (שני) מסיבת עיתונאים במהלכה יוכרז המאמן אדהם הדייה כמאמן הקבוע עד סוף העונה. מסיבת העיתונאים הייתה אמורה להיות בנוכחותו של ראש העיר עלי סלאם.

אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)
אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)

הדאם הדייה, כדורגלן עבר מצטיין באחי נצרת, פרש בסיום העונה החולפת ומונה לעוזר המאמן. עם התפטרותו של ניסן יחזקאל קיבל את אימון הקבוצה והוכרז כמאמן זמני. בתקופתו כמאמן הקבוצה לא הפסידה והציגה כדורגל משכנע. השבוע למשל כמעט הפתיעה את מכבי נתניה במשחק חוץ וסיימה בתיקו 2-2.
כאמור, ביום שני הייתה אמורה להיות ההכרזה הרשמית, אלא שהיא בוטלה. מהנהלת מכבי אחי נצרת נמסר כי "ראש העיר ביקש לדחות את מסיבת העיתונאים למועד אחר". אלא שבסביבתו של הדייה לא ל כך אהבו לשמוע על הדחייה וטענו כי הכרזה הרשמית הייתה נותנת לו שקט מקצועי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות