fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורנה פישר תנהל את החינוך בנצרת עילית

אחרי חודשים ארוכים, כמעט שנה, ללא מנהל אגף חינוך בעיריית נצרת עילית, נכנסת לתפקיד אחת הדמויות החינוכיות המובילות בעיר, אשת חינוך ותיקה, מנוסה ובעלת רקורד מרשים
אורנה פישר (צילום ישראל פרץ)
אורנה פישר (צילום ישראל פרץ)

אחרי חודשים ארוכים, כמעט שנה, ללא מנהל אגף חינוך בעיריית נצרת עילית, נכנסת לתפקיד אחת הדמויות החינוכיות המובילות בעיר, אשת חינוך ותיקה, מנוסה ובעלת רקורד מרשים -אורנה פישר.

פישר ניהלה ביד רמה ב-11 השנים האחרונות את בית הספר התיכון אורט ע"ש יגאל אלון בנצרת עילית. שלוש פעמים היא זכתה בתואר היוקרתי מנהלת מצטיינת מטעם רשת אורט ישראל ובכהונתה הוכתר בית הספר כבעל תו תקן ניהולי מוביל ברמה הבינלאומית C2E מטעם האיחוד האירופי. אורנה פישר היא גם בתו של מנחם אריאב, ראש העיר המיתולוגי לשעבר. היא בוגרת מערכת החינוך בנצרת עילית, בעלת תואר ראשון בביולוגיה, כימיה והוראה ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית. היא נשואה לרוני, מורה לאזרחות בתיכון אורט "שרת" ואמא לשלושה בנים.

פישר נחשבת לאחת המנהלות המובילות והמוערכות ברשת אורט. בעבודתה שילבה ידע נרחב ומקצועיות אבל גם ידעה את הדרך ללבם של התלמידים, להיות קשובה, להעניק   תשומת לב אישית לכל תלמיד ולהסתכל עליו   בגובה העיניים.

באחד הראיונות סיפרה: "לא קל לנהל בית ספר אבל יש בתפקיד סיפוק אדיר והנאה שקשה לתאר. ההנאה היא מעצם ההצלחה של התלמידים והיכולת להוביל אותם להצלחות. אני מתייחסת לתלמידים כאילו היו ילדיי , נהנית מההישגים שלהם ומתאכזבת מכישלונות".

אורנה פישר (צילום ישראל פרץ)
אורנה פישר (צילום ישראל פרץ)

פישר מגיעה לעירייה עם משנה סדורה בכל הקשור לאג'נדה שמתחברת כמו כפפה ליד למדיניות שמוביל ראש העיר רונן פלוט: העמקת הזהות הישראלית והטמעתה בקרב התלמידים, עידוד למצוינות והישגים, השקעה בעיצוב וטיפוח אסתטי של סביבת הלימודים על מנת ליצור אקלים חינוכי מיטבי, ראיה הוליסטית של מערכת החינוך מגיל 0 עד יב' .

פישר היא תושבת וותיקה שנושאת בגאווה את דגל העיר, לוקאל פטריוטית שבכל הזדמנות מהללת ומשבחת את העיר ותושביה. "אני אוהבת את העיר על כל גווניה ויש לי קשר עמוק אליה מעצם היותי חלק מהתפתחותה מעיירת פיתוח לעיר מחוז. גדלתי על תפיסת העיר כעיר כקולטת עליה ואני בטוחה ומאמינה בתרומתם של העולים בכל תחומי החיים בעיר. שלושת בניי למדו בעיר והיו חלק ממערכת החינוך. הם אוהבים את העיר ומוקירים את תרומתה לעיצוב ערכיהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות