fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולטראס בית שאן החליטו: שחקן העונה הוא חיים זיסקינד

אוהדי הפועל בית שאן קבעו כי שהוער שלהם הוא השחקן המצטיין בעונה החולפת. קבלן מקומי הטיל צו עיקול על חשבון הבנק של הקבוצה
זיסקינד (צילום חגאג רחאל)
זיסקינד (צילום חגאג רחאל)

אוהדי הפועל בית שאן החליטו: שחקן העונה שלהם הוא השוער, חיים זיסקינד, שעשה עונה ענקית ועזר לחבריו להגיע לפלייאוף העליון. האולטראס המקומי הצביעו ברוב קולות על השוער החיפני, שבמהלך העונה עבר טרגדיה אישית ובשלב מסוים אף ביקש לעזוב לקבוצה אחרת.

זיסקינד (צילום חגאג רחאל)
זיסקינד (צילום חגאג רחאל)

הפועל בית שאן סיימה את העונה לאחר ההפסד בפלייאוף בהארכה להפועל רובי שפירא. אגב, את שער הניצחון לשפירא כבש עומר בוארון, אקס בית שאן.

כעת ממתינים שחקני הקבוצה לתשלום המשכורות והחובות השונים, בין היתר עשרות אלפי שקלים לספקים ומאות אלפי שקלים שכר לשחקני הסגל ולשחקנים ואנשי צוות שסיימו את דרכם בקבוצה.
מנכ"ל הקבוצה, אורן מנחם אמר כי בקבוצה מתכוונים להשלים את תשלום החובות עד לסיום העונה לכלל הגורמים. לדברי מנחם, הקבוצה תחל בהכנות לקראת העונה הבאה בחודש הקרוב עם בניית סגל צעיר וצירוף שחקנים מקומיים.
מה שמטיל צל כבד על עתידה של בית שאן, הוא עיקול בסך של כ-200,000 שקלים אותו הטיל קבלן מקומי שהלווה לקבוצה כסף. הקבלן אף אוחז בהמחאה של הקבוצה וכן בהסכם החתום בערבות אישית על ידי חברי העמותה המנהלת את הקבוצה.
"ללא ביטול העיקול איננו יכולים לתפקד ולשלם את הכספים המגיעים לשחקנים ולמאמנים", ציינו בקבוצה והוסיפו: "אנו מקווים שהנושא מול הקבלן ייפתר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות