fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדי אחי נצרת שרקו בוז במהלך דקת דומיה לשמעון פרס

אוהדי אחי נצרת לא כיבדו את המחווה לפרס ולפני הדרבי נגד הפועל נצרת עילית, שרקו בוז במהלך דקת מחיאות הכפיים וחלקם שרו במקהלה: "זבל, זבל". יש לציין כי חברי הנהלת מכבי אחי נצרת עמדו ביציע, מחאו כפיים וכיבדו את המחווה לפרס. באחי נצרת לא הוציאו תגובה רשמית, אולם גורמים בהנהלה טענו כי "מדובר בקומץ אוהדים שאינו משקף את כלל אוהדי מכבי אחי נצרת".
שמעון פרס (צילום: נמרוד גליקמן)
שמעון פרס (צילום: נמרוד גליקמן)

משחקי הליגה הלאומית בכדורגל נפתחו היום בדקת מחיאת כפיים לזכרו של הנשיא לשעבר, שמעון פרס, שהבוקר התקיימה הלוויתו. אוהדי מכבי אחי נצרת לא כיבדו את המחווה לפרס ולפני הדרבי נגד הפועל נצרת עילית, שרקו בוז במהלך דקת מחיאות הכפיים וחלקם שרו במקהלה: "זבל, זבל".

יש לציין כי חברי הנהלת מכבי אחי נצרת עמדו ביציע, מחאו כפיים וכיבדו את המחווה לפרס. באחי נצרת לא הוציאו תגובה רשמית, אולם גורמים בהנהלה טענו כי "מדובר בקומץ אוהדים שאינו משקף את כלל אוהדי מכבי אחי נצרת".

שמעון פרס   (צילום: נמרוד גליקמן)
שמעון פרס (צילום: נמרוד גליקמן)

ממנהלת הליגה נמסר: "אנו מבקשים להביע את שאט הנפש שלנו מקריאות הבוז המכוערות במהלך דקת הדומייה לזכרו של שמעון פרס ממייסדי המדינה ובוניה. נמתין לדו"ח השופט ובכל מקרה נבקש מתובע ההתאחדות למצות את ההליכים כנגד אותם אלה שביזו את זכרו ואת הכדורגל הישראלי".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: ״עצוב לראות ולשמוע שגם ביום הזה יש מי שהתקשו לכבד מחווה צנועה וסמלית עבור מי שעשה כל חייו לטובת מדינת ישראל והחברה הישראלית על כל גווניה. שמעון פרס ז״ל ראה בכדורגל נתיב לחיבור בין בני אדם ופעל רבות בנושא. עשייתו של פרס לאורך עשרות שנים תהדהד הרבה יותר מכל שריקת בוז צורמנית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות