fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדר מנצרת עילית חגג יום הולדת עם רונאלדו

אדר סינואני, שחקן כדורגל בקבוצת הילדים הפועל נצרת עילית, הוכיח השבוע שחלומות מתגשמים אם רק עובדים עליהם כמו שצריך ובשום אופן לא מוותרים. למרות גילו הצעיר, אדר הצליח לארגן לעצמו חגיגת יומולדת 11 עם שחקן הכדורגל המפורסם ביותר בעולם כריסטיאנו רונאלדו
אדר ורונאלדו (צילום עצמי)
אדר ורונאלדו (צילום עצמי)

אין ילד בעולם שאוהב כדורגל ולא חולם לפגוש את כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, גם מבוגרים מוכנים לעשות לא מעט כדי לראות במציאות את האיש שהפך לאגדה בחייו ונחשב לאחד משני השחקנים הכי טובים בעולם, יחד עם כוכב ברצלונה, ליאו מסי. אדר סינואני מנצרת עילית לא הסתפק בחלום. לרגל יום הולדתו ה- 11 גמלה בליבו ההחלטה להיפגש עם רונאלדו ויהי מה.

אדר, תלמיד כיתה ה' בבי"ס כסולות בנצרת עילית, תכנן את כל הפרטים. כבר לפני מספר חודשים הוא שם בצד את דמי הכיס שקיבל והתחיל לחסוך לנסיעת המפגש עם רונאלדו . אדר השלים הכנסה גם מעבודת בייבי סיטר ונידב את עצמו גם לעבודות גינון וניקיון הבית. "אדר היה נחוש להיפגש עם רונאלדו, הוא החליט שזה מה שהוא רוצה ליום ההולדת ובשלב מסוים, כשראינו שהוא רציני, החלטנו לזרום אתו", מספרים ההורים משי ומנשה סינואני .

אדר ורונאלדו (צילום עצמי)
אדר ורונאלדו (צילום עצמי)

כרטיסי הטיסה לספרד הוזמנו מראש למשחק של ריאל מדריד שתוכנן ב- 13 במרץ בלאס פלמאס, שם מתגורר מזה מספר שנים דודו דוד סוסן. "קנינו כרטיסים למשחק וחשבנו שבזה נגמר העניין, אבל אדר התעקש להגיע למלון שבו שהו שחקני ריאל מדריד ולפגוש את רונאלדו", משחזר האבא מנשה, שנסע יחד עם בנו.

וכך עמדו האב והבן בכניסה למלון יחד עם עוד אלפים, שביקשו לפגוש את רונאלדו וחבריו. אלא שלאדר היה קלף מנצח, הוא החליט להציג את תאריך הלידה שלו בפני המאבטח ולהראות לו שבדיוק היום הוא יום הולדתו. למרבה המזל, המאבטח התברר כאוהד ישראל מושבע, שאף התגייר ושינה את שמו לישראל. "הוא נורא התלהב מהילד שהגיע מארץ ישראל וחוגג יום הולדת, 'חכו רגע', הוא אמר לנו בספרדית 'אני אדאג לכם'. הוא הלך למאבטח של הקבוצה והצליח לשכנע אותו שמדובר במקרה מיוחד וכך הגיעו הנציגים של הקבוצה לתוך ההמון וביקשו את אדר סינואני", משחזר האב מנשה.

אדר סינואני שמע את שמו וניגש מיד. הוא כבר היה מצויד בחולצה לחתימה, כדורגל וכמובן אייפון לתיעוד בתמונה. "נכנסתי לחדר של השחקנים וכשראיתי את רונאלדו קורא לי אדר ולוחץ לי את היד הייתי בהלם, פתאום קלטתי שזה באמת קורה, שאני אדר השחקן מנצרת עילית, נפגש פנים מול פנים עם כריסטיאנו רונאלדו" משחזר הנער הנרגש.

אדר שסבתו דוברת ספרדית, הספיק להחליף עם רונאלדו כמה משפטים בספרדית. "הוא איחל לי יום הולדת שמח ואמר לי להמשיך ולשחק כדורגל ואולי יום אחד להיות כמוהו", מסכם אדר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות