fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדריאן רוצ'ט נחוש לעזוב את הפועל עפולה

יושב ראש הקבוצה עמיר נטו מתנגד: "אדריאן הוא שחקן מוביל, מנהיג, בורג מרכזי בקבוצה ובחדר ההלבשה"
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t

על רקע המצב הלא ברור בהפועל עפולה, ביקש כוכב הקבוצה, אדריאן רוצ'ט, להשתחרר. רוצ'ט מחזיק כבר תקופה ארוכה הצעה מהפועל כפר סבא מליגת העל, שמאמנה אופיר חיים מעריך את יכולותיו. בעבר ביקש רוצ'ט לא פעם לממש את האופציה הכפר סבאית,  אך נתקל בהתנגדות מוחלטת ואף בהצעה לחתום על חוזה לשנתיים בהפועל עפולה, עליו חתם בסופו של דבר.

השבוע, לאור חוסר הוודאות בקבוצה והעתיד הלא ברור, פנה רו'צט לאיש החזק במועדון, יושב ראש הקבוצה עמיר נוי וביקש שוב להשתחרר. "לא רוצה להישאר פה, נמאס לי מהמצב", אמר הכדורגלן שזכה בעבר באליפות במדי הפועל קריית שמונה. נוי כבעבר, דחה חד  משמעית את ההצעה. "אני לא משחרר אותך, אתה נשאר אתנו עד סוף החוזה שלך", אמר.

עמיר נוי: "אין כאן משהו חדש, מזמן הפועל כפר סבא רוצים אותו, זה ידוע, לא חדש ואני לא ממהר לשחרר אותו מכיוון שאדריאן רוצ'ט הוא לא עוד שחקן. אדריאן הוא שחקן מוביל, מנהיג, בורג מרכזי בקבוצה ובחדר ההלבשה. שחקן כזה לא ממהרים לשחרר".

-גם אם זה יכול להקל על המצב הכלכלי שלך?

"לחסוך כסף ולרסק את הקבוצה, זה מה שאני צריך לעשות? אני חושב שצריך לשמור על המרקם המקצועי ובמקביל לאזן את הקופה ואני פועל לכך. אני מבטיח כי אצליח לאזן את הקבוצה כלכלית".

-מצד שני אתה לא יכול להחזיק בכוח שחקן שמבקש לעזוב

"לרצות לעזוב זה בסדר, זו זכותו, ברגע שהרצונות שלך לא מתממשים אתה צריך ליישר קו עם המועדון. אותי לימדו שחוזים צריך לכבד. תאר לך מה היה קורה אם זה היה הפוך, אם אנחנו לא היינו מכבדים את החוזה שלו? רוצ'ט הוא לא ילד בן 18 בתחילת הקריירה, הוא אדם שקול, אחראי ובוגר, ברגע שיראה שהקבוצה מאוזנת כלכלית הכל הסתדר והוא כבר לא ירצה לעזוב, הוא ייתן את כל כולו למען הקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות