fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדהם הדייה פורש מכדורגל

המשחק אתמול נגד בני לוד, היה משחקו האחרון של הדייה במדי מכבי אחי נצרת. קפטן הקבוצה פורש ממשחק פעיל בגיל 31, לאחר קריירה ארוכה ומוצלחת במשך 15 עונות. לפני המשחק נערך טקס חגיגי ומרגש לכבודו, במעמד ראש העיר, עלי סלאם, שהעניק לו מגן הוקרה, לקול תשואות האוהדים.
ראש העיר נפרד מהדייה (צילום חגאג רחאל)
ראש העיר נפרד מהדייה (צילום חגאג רחאל)

המשחק אתמול נגד בני לוד, היה משחקו האחרון של אדהם הדייה במדי מכבי אחי נצרת. קפטן הקבוצה פורש ממשחק פעיל בגיל 31, לאחר קריירה ארוכה ומוצלחת במשך 15 עונות. לפני המשחק נערך טקס חגיגי ומרגש לכבודו, במעמד ראש העיר, עלי סלאם, שהעניק לו מגן הוקרה, לקול תשואות האוהדים.

הדייה מונה לעוזרו של המאמן ניסן יחזקאל ועבוד לצדו בעונה הבאה. "אני מרגיש טוב, שלם עם ההחלטה", אומר הדייה, שזוכה להערכה וכבוד רב בקבוצה וראש העיר עלי סלאם ניסה לשכנע אותו מכוונתו לפרוש. "אתה בחור צעיר, יש לך עוד כמה שנים טובות לשחק", אמר לו סלאם, אלא שהדייה היה נחוש לסיים פרק זה בקריירה שלו.

ראש העיר נפרד מהדייה (צילום חגאג רחאל)
ראש העיר נפרד מהדייה (צילום חגאג רחאל)

במהלך הקריירה עזב מספר פעמים את נצרת, למכבי פתח תקווה, הפועל כפר סבא וגם לליגה הפלשתינאית. הדייה מחזיק בהישג בלעדי: הוא שיחק גם בנבחרת הצעירה של ישראל וגם במדי נבחרת פלשתין. "מכבי אחי נצרת תמיד היה הבסיס שלי, הבית שלי, כאן גדלתי וכאו סיימתי את הקריירה, מעריך אותם מאוד על כך שידעו להיפרד ממני בצורה מכובדת ומינו אותי לעוזר המאמן", הוא אומר.

הדיייה שיחק בשתי העונות בהן הייתה מכבי אחי נצרת בליגת העל, שהסתיימו בירידה לאחר עונה אחת בודדת. "נהניתי מכל רגע, לא מתחרט על כלום, הייתה לי קריירה יפה, עכשיו אני פותח פרק חדש בחיים שלי ואני עם הפנים קדימה", הוא מסכם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות