fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי לוי מבית שאן ימונה לסמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל

לוי נחשב לאדם יסודי ומוערך, שעשה מהפכה של ממש בליגות הנמוכות. בחודשים האחרונים קיבל מספר הצעות עבודה מפתות, שזירזו את יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, להגיע להחלטה שהוא צריך לעשות כל מאמץ כדי להשאיר במערכת את אחד האנשים היותר מוכשרים בהתאחדות. בין לביו חיזק אבי לוי את מעמדו באופ"א, ההתאחדות לכדורגל האירופית וכיום הוא נחשב שם לאחד הכוחות העולים.
עברו כברת דרך ביחד. אבי לוי (צילום עצמי)

אבי לוי מבית שאן עתיד להתמנות בתקופה הקרובה לתפקיד סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. לוי, בן 54, נשוי לרוית ואב לשלושה ילדים, משמש בשנים האחרונות כמנהל אגף תחרויות בהתאחדות.

אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)
אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)

לוי התחיל את הקריירה שלו כמזכיר הפועל בתקופה בה פיני קבלו שימש כמזכיר מועצת הפועלים בבית שאן. משם התקדם לתפקיד מנכ"ל הפועל בית שאן, וניהל את המועדון בשנים היפות שלו בליגה הבכירה.

לוי נחשב לאדם יסודי ומוערך, שעשה מהפכה של ממש בליגות הנמוכות. בחודשים האחרונים קיבל מספר הצעות עבודה מפתות, שזירזו את יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, להגיע להחלטה שהוא צריך לעשות כל מאמץ כדי להשאיר במערכת את אחד האנשים היותר מוכשרים בהתאחדות.

בין לביו חיזק אבי לוי את מעמדו באופ"א, ההתאחדות לכדורגל האירופית וכיום הוא נחשב שם לאחד הכוחות העולים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות