fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי לוי יהיה גם אחראי על אגף הנוער בהתאחדות

האיש שהחל את דרכו בהפועל בית שאן, נחשב כיום לאחד הבכירים בהתאחדות לכדורגל ולדמות מוערכת באופ"א
עברו כברת דרך ביחד. אבי לוי (צילום עצמי)

אבי לוי מבית שאן, ראש אגף ליגת חובבניות בהתאחדות לכדורגל, יהיה החל מהשבוע אחראי  גם על אגף הנוער בהתאחדות. עבור לוי מדובר בעוד קפיצת מדרגה והוא נחשב כיום לאחד האנשים החזקים בהתאחדות.

אבי לוי החל את דרכו בכדורגל הישראלי כמזכיר אגודת הפועל בית שאן, בתקופה בה פיני קבלו שימש כמזכיר מועצת הפועלים. משם התקדם לתפקיד מנכ״ל הפועל בית שאן, בימים היפים של המועדון, שם רקם קשרים עם צמרת הכדורגל הישראלי. תחילה שימש במשך מספר שנים כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, עד פרש לטובת תפקיד בהתאחדות. הוא נחשב לאיש סודם של היו״רים גבאי לוי ואיצ׳ה מנחם וגם עם היו״ר הנוכחי, עופר עיני, הוא ביחסים מעולים.

 

אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)
אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)

אבי לוי: "אני מקבל אגף בריא, צומח ויוזם, ומכיר בחשיבות הגדולה שלו לעתיד הכדורגל שלנו. נעשה כמיטב יכולתנו כדי להמשיך להעניק שירות טוב לקבוצות, לשחקנים ולהורים, שהם חלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל".

אבי לוי התבשר לאחרונה כי זכה למינוי יוקרתי מטעם אופ"א כאחד משני משקיפים שיהיו אחראיים על אליפות אירופה לנבחרות בכדורגל אולמות, שתיערך בתחילת חודש פברואר, בבלגרד, סרביה. לוי, המשמש כמשקיף מטעם אופ״א במשחקים בינלאומיים כבר חמש שנים, יהיה אחראי על ההכנות, הארגון והתנהלות המשחקים על ידי ההתאחדות הסרבית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות