fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי איבגי נבחר לכדורגלן העונה 2018/19

"זה מחייב, נותן המון כוח וחשק להמשיך לשחק עוד כמה שנים, חושב שעשיתי עונה מצוינת, אבל כואב הלב על הקבוצה" * ג'ניה ברקמן אדריאן רוצ'ט נבחרו למצטיינים בליגה הלאומית * פדרו פטראצי זר העונה * עודד צקול כדורגלן העונה לנוער
כדורגלן העונה אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)
כדורגלן העונה אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)

"אני מתרגש כמו ילד שעלה לבוגרים, זה מחייב, נותן המון כוח וחשק להמשיך לשחק עוד כמה שנים, אני חושב שעשיתי עונה מצוינת, אבל כואב הלב על הקבוצה. הגענו לבאר ולא הצלחנו לשתות", אומר שוער הפועל נצרת עילית, אבי איבגי, בן 40, שנבחר לכדורגלן העונה 2018/19 של העיתונים ידיעות הגליל וידיעון עפולה והעמקים.

ראש העיר רונן פלוט מכתיר את אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)
ראש העיר רונן פלוט מכתיר את אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)

אבי איבגי: "הייתה עונה ענקית, אבל פליאוף חלש וזה הותיר בנו טעם רב. חבל מאוד. אני שומע אנשים שאומרים שלא רצינו לעלות לליגת העל ולא מבין על מה הדיבורים. יש שחקן שלא רוצה לעלות ליגה?".

-איך אתה מסביר את פספוס העלייה?

"אין לי הסבר, קיבלנו פיק ברכיים, מה שהלך טוב בליגה הלך קשה בפלייאוף, זה פספוס ענק וחבל שהגענו למצב הזה. היינו בדרך הבטוחה לליגת העל, תלויים אך ורק בעצמנו, סימנו אותנו כעולה הבטוחה וזה מה שהיה בעוכרנו לצערי".

את אבי איבגי הכתיר ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, שהאיץ בו: "מתי אתה חוזר לגור בנצרת עילית?"…

לשחקנים המצטיינים בליגה הלאומית נבחרו ג'ניה ברקמן, אקס הפועל נצרת עילית, שהגשים את החלום לעלות לליגת העל. את ברקמן הכתיר מנהל העיתונים ידיעות הגליל וידיעון עפולה והעמקים אודי עטר. "אין שמח ונרגש ממני על העלייה של קבוצתי לליגת העל", סיכם.

עמיר נוי מעניק לאדריאן רוצ'ט (צילום יוני צלמים)
עמיר נוי מעניק לאדריאן רוצ'ט (צילום יוני צלמים)

עוד נבחר לשחקן המצטיין בליגה הלאומית אדריאן רוצ'ט, קשר הפועל עפולה שהציג עונה אישית מצוינת וסחף את קבוצתו למאבק על כרטיס העלייה לליגת העל כמעט עד הסוף. את הגביע לרוצ'ט העניק יושב ראש קבוצתו עמיר נוי, שדאג מבעוד מועד להחתים את רוצ'ט לעונה נוספת.

אלון בוזורגי, שהגיע בינואר למכבי אחי נצרת, נבחר לשחקן היעיל בלאומית,  עם הישג מרשים של 13 שערים. באחי נצרת משוכנעים שאם היה מגיע בתחילת העונה היו מגיעים לפלייאוף העליון. "תודה לאחי נצרת שנתנו לי במה להצליח, תודה למאמן מוטי איווניר שהביא אותי ותודה לידיעות הגליל על הבחירה", אמר בוזורגי.

אלכס דופמן מעניק לפדרו (צילום יוני צלמים)
אלכס גופמן מעניק לפדרו (צילום יוני צלמים)

בתואר זר העונה זכה הברזילאי של הפועל נצרת עילית, פדרו פטראצי, שהיה הלב והנשמה של הקבוצה לאורך כל העונה. פטראצי עלה לכל משחק במטרה לתת 200 אחוזים והדביק את קבוצתו בווינריות שלו, אבל כאמור זה לא הספיק בפלייאוף. "אני מודה לכם על הבחירה בי, אבל מה זה שווה אם לא עלינו ליגה?", אמר בכאב רב, "אני הרבה שנים בכדורגל ואין לי הסבר למה שקרה לנו. אני מודה לגיל ברעם, שהיה כמו אבא שלי, לכל הצוות והשחקנים וכמובן לאוהדים המסורים, שתמכו בי לאורך כל הדרך". את הגביע לזר העונה העניק סגן ראש העיר, אלכס גופמן.

בתואר כדורגלן העונה לנוער זכה חלוץ הפועל נצרת עילית, עודד צקול, שעלה עם קבוצתו לליגת העל ותרם תרומה מכרעת לעלייה. צקול מסומן כחלוץ העתיד של המועדון ויש הטוענים כי היה יכול לעזור לקבוצה הבוגרת שגמגמה בפלייאוף העליון. את הגביע לצקול, שמסיים גיל נוער, העניק יושב ראש המועדון רוני ליקוורניק.

סמי מיכאלוב- מאמן העונה לנוער

בתואר מאמן העונה לנוער זכה מאמן קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית, סמי מיכאלוב, שהעלה את קבוצתו לליגה של הגדולים לנוער תוך הצגת כדורגל איכותי ומלהיב. "אני נרגש ממה שקורה סביב הקבוצה מאז העלייה", הודה מיכאלוב, "אני מצדיע לשחקנים שלי שעמדו במשימה כמו גדולים". את הגביע לסמי מיכאלוב העניק מ"מ ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין.

רוני ליקוורניק מעניק לעודד צקול (צילום יוני צלמים)
רוני ליקוורניק מעניק לעודד צקול (צילום יוני צלמים)

בתואר מאמן עולה לנוער זכה דני אומנסקי, מאמן נוער הפועל עפולה, שהעלה את קבוצתו לליגה הלאומית לנוער. את הגביע לאומנסקי העניק עורך העיתונים ידיעות הגליל וידיעון עפולה והעמקים, יצחק סולומון.

בתואר המצטיין בליגות הנמוכות זכה אייל ברזאני, שתרם תרומה משמעותית להישארות של הפועל בית שאן בליגה. את הגביע לברזאני העניק סמנכ"ל התאחדות לכדורגל ובן העיר בית שאן, אבי לוי, ששיבח את המסורת רבת השנים של ידיעות הגליל.

אבי לוי מעניק לאייל ברזאני (צילום יוני צלמים)
אבי לוי מעניק לאייל ברזאני (צילום יוני צלמים)

בתואר המצטיין בליגות הנמוכות זכה אביב כהן מהפועל מגדל העמק, אחד החלוצים המוכשרים בליגות הנמוכות, שהציג עונה טובה על רקע העונה הבינונית ומטה של קבוצתו. "אני מאמין  שהפועל מגדל העמק מסוגלת להגיע לליגה הלאומית", אומר כהן, בן למשפחת כדורגלנים. את הגביע לאביב כהן העניק ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה.

אלי ברדה מעניק לאביב כהן (צילום עצמי)
אלי ברדה מעניק לאביב כהן (צילום עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות