fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיט: קבוצה מעכו תייצג את ישראל באליפות אירופה

מספר אחת בישראל. קבוצת החתירה עכו דולפינס

קבוצת החתירה בסירת דרגון – עכו דולפינס, המייצגת את המרכזים הקהילתיים חומות עכו, זכתה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה בכנרת.

התחרות התקיימה בשני מקצים: 150 מטר ו-3,000 מטר, ובשניהם סיימה הקבוצה העכואית במקום הראשון.

מנהל המרכזים הקהילתיים חומות עכו לואי פארס: "ראשית, אני מברך את החותרים והחותרות על ההישג המצוין ועל הכבוד הגדול שהביאו לעירנו עכו ולמועדון שלנו. במועדון החתירה עכו דולפינס, מתאמנים ברצינות לכל תחרות ומפגינים רמה מקצועית גבוהה מאוד".

נזכיר רק, כי לפני מספר חודשים רשמה קבוצת החתירה מעכו הישג מדהים כשסיימה במקום הראשון באליפות אירופה הפתוחה שהתקיימה בקפריסין וזכתה, לראשונה, במדליית זהב.

קבוצת עכו דולפינס היא גם אלופת ישראל לשנת 2019.

בזכות הישגי המועדון העכואי, הוחלט כי הקבוצה, יחד עם המאמן גל אינדיק, ייצגו את ישראל באליפות אירופה שתתקיים באוקראינה בקיץ הקרוב.

 

מה זה סירת דרגון?

סירת דרגון הן סירה שמופעלת על ידי 10-20 חותרים, כשבחזית הסירה מוצב מתופף המנחה את קצב החתירה ובירכתיה הגאי שאחראי על כיוונה.

בקבוצת עכו דולפינס גאים בהרכב האנושי המיוחד של הצוות, אשר כולל גברים ונשים מכל גווני הקשת: יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים בגילאי 17-70.

המוטו של הקבוצה בהובלת המאמן גל אינדיק מורכב משלושה אבני דרך: הקשבה (להיות קשוב לקצב של שאר חברי הסירה החותרים), נתינה (לתת את הכל למען הצלחת הקבוצה) ואמונה (להאמין בהשגת היעד).

בשנת 2014, השתתפה הקבוצה לראשונה בתחרות בינלאומית – אליפות העולם שנערכה באיטליה ושוויץ. אליפות העולם בסירות הדרגון מוכרות על ידי הפדרציה העולמית לסירות דרגון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות