fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה ניצחה במשחק הכנה את הפועל עכו 1:2

ערן ביטון קבע בדקה ה-15 יתרון מפתיע להפועל עכו, שהחזיק מעמד עד ­המחצית השנייה, אז התהפכו היוצרות. עדן בן בסט שוב נפצע. סימן שאלה מרחף מעל השתתפותו במשחק מול מכבי תל אביב
הכובשים. לאלה ואראל | צילום: הפועל חיפה
הכובשים. לאלה ואראל | צילום: הפועל חיפה

הפועל חיפה ממשיכה בניצחונות שלה במשחקי ההכנה, ואחרי ה-0:3 על הפועל חדרה, רשמה אתמול, שלישי, ניצחון 1:2 על הפועל עכו מהליגה הלאומית. ערן ביטון כבש עבור הקבוצה של אלי כהן שער מפתיע כבר בדקה ה-15, והיתרון החזיק עד המחצית השנייה שבה התהפכו היוצרות.

מהראן לאלה הוותיק כבש את השוויון מבישול של סער פדידה. בדקה ה-85, גל אראל, שחזר מפציעה כבש מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.

שוב נפצע. בן בסט | צילום: אדריאן הרבשטיין
שוב נפצע. בן בסט | צילום: אדריאן הרבשטיין

במועדון מעודדים מהחזרה לעניינים, אבל החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של עדן בן בסט. החלוץ שחזר מפציעה בקרסול, נפצע שוב וקיים חשש שהוא סובל ממתיחה בירך. בימים הקרובים יעבור השחקן סדרת בדיקות שיבהירו את חומרת פציעתו, אך הוא עלול להחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב בתחילת הפלייאוף.

יחד עם זאת בקבוצה משוכנעים שעד חידושם משחקי הליגה הקבוצה תסיר מעליה עוד חלודה.

בתחילת הפלייאוף העליון האדומים מחיפה יגיעו למפגש הקשה בבלומפילד מול האלופה מכבי תל אביב, שתחפש מצידה לשמור לפחות על פער שש הנקודות ממכבי חיפה הנושפת בעורפה.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בהפועל חיפה שוקלים לעבור לארח את משחקי הפלייאוף בעכו במקום בסמי עופר בגלל עלויות תפעול גבוהות. העובדה שאין קהל רק מגדילה את הסיכוי שזה יקרה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק שלנו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות