fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: הישגים למעלות בתחרות גביע צ'כיה

כבשו את אירופה. המאמן אלכס דר עם חניכיו

ספורטאי האקדמיה לאגרוף תאילנדי סילאפה תאי מעלות, השתתפו בסוף השבוע החולף בתחרות גביע צ'כיה הפתוחה. בתחרות השתתפו שש מדינות ו-124 ספורטאים. אלעד סומן (20), שהתחרה בקטגורית בוגרים במשקל עד 75 ק"ג, רשם בשלב חצי הגמר ניצחון מרשים על אלוף צ'כיה פיליפ פאדרהון בנקודות והעפיל לשלב הגמר, שם חיכה לו אלוף גביע העולם ג'ייקוב סטלסובסקי. סומן, שנחשב לאחד הספורטאים המצטיינים בענף, הפגין יכולת מדהימה והכניע את יריבו בדרך לזכייה במקום הראשון ולהכתרתו בתואר המתאגרף המצטיין של התחרות.

ג'ואד חיראלדין (14), שהתמודד בקטגורית הקדטים במשקל עד 42 ק"ג, זכה הוא במקום הראשון אחרי שניצח יריב גרמני בנוקאוט טכני בסיבוב השני.

אמין מדאח (14), שהתחרה בקטגורית הקדטים במשקל עד 40 ק"ג, המשיך את המומנטום של חבריו למועדון, ניצח בקרב הגמר יריב מצ'כיה בנוקאוט בסיבוב הראשון וסיים גם הוא במקום הראשון.

ג'ורג' סלייח (15), שהתחרה בקטגוריית הקדטים במשקל עד 63 ק"ג, ניצח בשלב חצי הגמר יריב אוסטרי בנוקאוט בסיבוב השני. בקרב הגמר הפסיד ג'ורג' ליריב מצ'כיה וסיים במקום השני.

איתי ניימן (8), שהתחרה במקצה צעירים, היה קרוב לפסגה אך בתום קרב צמוד ושקול, הפסיד בהחלטת שופטים חצויה בקרב הגמר ליריב מאוסטריה.

המאמן, אלכס דר: "ההישגים האלה הם עוד צעד משמעותי בהכנה לקראת השתתפותנו באליפות העולם 2020. נמשיך לעבוד קשה ולהתאמן ברצינות על מנת לפתח את הכישרונות הצעירים שיש לנו ולקדם את הספורט התחרותי במעלות. אני רוצה להודות לעמותת הספורט העירונית של מעלות תרשיחא על התמיכה באקדמיה לאגרוף תאילנדי, למדריך האגרוף יבגני ניימן שליווה אותנו בתחרות, ולוויסאם חיר אל דין, על ניהול משלחת יוצא מן הכלל ועל פעילות למען קידום ספורטאים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות