fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מחיר מטרה ואיפוס המע"מ יחד עם הסכמי הגג ישנו את מפת הדיור"

השר אורי אריאל התייחס בכנס רמלה למצב המדיני ואף לתוכניות העתידיות בשוק הנדל"ן. "הפלסטינים קרעו את הסכמי אוסלו. אנחנו מצפים שראש הממשלה יגיב לפגיעה כה חמורה בריבונות. זהו מדרון חלקלק להתרסקות.
שר השיכון בחריש
מהפכה לא מתרחשת ביומיים. אריאל (צילום: חורחה נובומינסקי)

בדברים שנשא אמש (שלישי), שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בכנס רמלה, התייחס השר לנושא הדיור ולסוגיה המדינית. בנושא הדיור הסביר  השר אריאל:
"אני יכול לומר בצורה ברורה: בתחום הדיור, שתי התוכניות המובילות שר האוצר ואני מובילים יחדיו מחיר מטרה ואיפוס המע"מ יפעלו יחדיו, אין מהפכות שעוברות ביומיים. שני הדברים הללו יובאו לאישור בהקדם כשאיפוס המע"מ  יובא מיד לאחר יום העצמאות לכנסת. שתי תוכניות אלו, ביחד עם הסכמי הגג שבאמצעותם נבנה 100 אלף יח"ד ישנו את המפה. לצד כל אלו אנחנו מעלים את כלל השיווקים והתחלות הבניה ולקראת סוף 2014 המחירים ייבלמו ו בשנת 2015 המחירים ירדו. וכפי שאני אומר הזכות שלכם לדירה היא החובה שלנו".

שר השיכון בחריש
מהפכה לא מתרחשת ביומיים. אריאל (צילום: חורחה נובומינסקי)

בהתייחסו לנושא המדיני אמר השר אריאל:"בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו יש את היכולת לעצור את הפגיעה בריבונות ישראל. ההליכה לאו"ם של הרשות הפלסטינית היא קריעה של הסכמי אוסלו. אם הם קרעו את הסכמי אוסלו לגזרים אזי ההסכמים לא קיימים עוד, ואנחנו כמדינה וכשרים מצפים שראש הממשלה יגיב לפגיעה כל כך חמורה בריבונות ישראל. בנוסף לא יעלה על הדעת שגוף מחוץ למדינת ישראל יכתיב לנו מדיניות של שחרור מחבלים. אסור לנו להסכים שתהיה כזאת פגיעה בריבונות. זהו מדרון חלקלק להתרסקות. הדברים הם בידי ראש הממשלה ואנו מחזקים את ידיו לדרוש את הדברים הללו ולשמור על ריבונות ישראל".

השר אריאל הוסיף: "הדברים של אבו מאזן הם בוקי סרוקי ודברים בטלים. אנחנו צריכים להקפיד על האינטרסים שלנו ולא לאפשר התדרדרות במו"מ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות